erijon Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hei. Mitt første innlegg her og jeg lurer på om det finnes noen muligheter for meg å streame eller speile innhold fra nettbrett og telefon til tv. Vil veldig gjerne at alt i heimen "snakker sammen". Foreløbig snakker brettet, telefon og pc sammen via samsung allshare. Men jeg vil også se feks bilder og filmer tatt med nettbrett og telefon direkte på tv. Spotfy også om det er mulig og har derfor planer om å kjøpe anlegg ala sonos, evt en soundbar som snakker med det jeg allerede har, til dette formålet. Har galaxy s3 telefon og samsung note nettbrett. Tven er ikke en smart tv men har muligheter for internett tilkobling via en kabel. (Har også ps3 om den kan være til hjelp). Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hvis enhetene støtter DLNA bør ikke dette være noe problem. Mobil og nettbrett gjør typisk det, om TV ikke har støtte kan du utvide med Apple TV eller tilsvarende, ellers har Xbox 360 og PS3 blant annet støtte for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå