nybb Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Noen som benytter seg av followmy.tv her inne? Er en slags last.fm for TV-serier. Lag dere en bruker da, vel. Eller sjekk ut min. http://followmy.tv/u/nybb 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Problemet er at det ikke finnes nok timer i døgnet eller tid til rådighet for at jeg skal gidde å legge inn ting manuelt slik Last.fm gjør. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Det tar da vel ikke tid det. Man bare har siden oppe på pcen, og legger inn etter hver episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Neh. For stress. Orker ikke å tenke på alt jeg har sett opp gjennom tidene. Dette er waste of time for meg. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hvorfor så masete? Personlig syns jeg det bare er et slit. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Skulle jeg lagt til alle seriene jeg har sett, ville jeg ikke hatt tid til å se nye serier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå