Lami Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Heisann! Etter vi fikk den nye superrouteren til ASUS (RT-AC66U) så har kun jeg hatt problemer med WiFi'en på iPhone 5'en min. Problemet er at det går utrolig treigt og ustabilt. Det jeg har funnet ut, hvis jeg bruker Speedtest applikasjonen på iPhonen som bruker litt tid på å laste inn info om nett osv, og når den har kommet i gang så viser den hastigheten på nettet slik det er. Men rett etter jeg har tatt testen så går det fort å surfe, være på Face og andre sosiale medier, TIL det stopper opp og går utrolig sagte. Det er så vidt det går rundt, og ikke alltid det skjer noe. For øyeblikket så er det ubrukelig å være på WiFi på iPhonen. Hva er det som er galt? Jeg har prøvd å resette nettverksinnstilingene i innstillinger på iPhonen, fornyet leie, glemt nett osv. Det er kun her hjemme det går treigt over WiFi - andre steder er det null problem. Hva er det som er galt? Er det noe i routeren jeg må endre på? Jeg har WPA2 passord på, 2.4GHz. UPDATE: Jeg satt opp gjestenett med WPA, og har ingen problemer. Skal jeg bruke WPA istedenfor WPA2 da? Takk! Endret 3. mars 2013 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå