Rious Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 er dette et bra tilbud ? 1500 for skjermkortet? skal spille HALF-LIFE 2 !! kan jeg kjøre høye detaljer med dette kortet på HL2? spiller veldig mye cs.. og mitt gf4ti må ha blit brent eller no sånt fordi veggene blir rosa og gule. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 det er et godt kjøp ja, kortet koster jo 2200 nytt. men pass på å få med kanskje litt garanti, tilfelle noe skjer med det. du blir nok strålende fornøyd. det kortet holder til omtrent alt i ca et år fremover så kjøp kjøp kjøp! Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 er dette et bra tilbud ? 1500 for skjermkortet? skal spille HALF-LIFE 2 !! kan jeg kjøre høye detaljer med dette kortet på HL2? spiller veldig mye cs.. og mitt gf4ti må ha blit brent eller no sånt fordi veggene blir rosa og gule. en kamerat eller no? 1500 er sinsykt bra for det kortet viss det er god stand! ville kjøpt det hadde jeg vært deg, kanskje klokket opp til pro! Lenke til kommentar
Rious Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 er 9700 NON PRO mye bedre enn 9600 pro? er det mye støy fra kortet? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 er 9700 NON PRO mye bedre enn 9600 pro? er det mye støy fra kortet? Ja nei, eller, jeg synes ikke det. Men det kommer ann på hvor følsom du er når det gjelder støy. Lenke til kommentar
Rious Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 det er ikke dvi på det.. hva er det? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Skjerm uttak for flat skjerm. Det kan kjøpes en overgang hvis du trenger den type kontakt. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Overgang følger med det kortet. (Det gjorde det i alle fall med mitt kort.) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 det er ikke dvi på det.. hva er det? Jo, det er vel dvi på det kortet :o Jeg mener det er dvi på mitt r9700pro... Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Det skal da være dvi-utgang på alle radeon 9700-kort da. Har aldri sett/hørt om et radeon 9xxx-kort uten dvi. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Rettelse: Det er DVI-utgang på mitt kort. Overgangen som fulgte med var selvsagt overgang fra DVI til VGA, ikke motsatt som jeg skrev over. Lenke til kommentar
S_Cwirl Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 jeg er ganske sikker på at d er dvi på.... :-? er d på mitt 9700 kort..... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 kortet det er snakk om, trur jeg, er fra qxl om jeg ikke tar feil? en som har lagt det ut for 1500.. sikkert ikke minstepris. uansett, det er fra en hp pc, og det ser ut til å være en "tvilsom" vifte på det. rett på meg om jeg tar feil, men er det riktig at det er kortet på qxl du henviser til? ville vært forsiktig. for en kompis av meg, har dell, og vi prøvdde hans orginale ati kort i min pc, og i biosen på de korta, ligger en sperre som gjør at de ikke kan klokkes. da dukker det bare opp artifacts, om det så bare er med 1 mhz..:/ så prøv å teste det først, og se om det kan nå pro hastighet! gjør dte det, er detv el eg godt kjøp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå