halruaa Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 ABIT lanserer DigiDice ABIT lanserer "barebone"-systemet DigiDice for Pentium 4-prosessorer. Boksen er litt større enn andre typiske barebone-systemer og har derfor plass til mer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Utrolig lekker maskin, er veldig spent på prisen :wink: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Nice boks,lurer ogås på prisen.Kommer den en slik for socket A mon tro Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Er det bare meg eller er det flere som synes denne er stygg? Jeg synes både Shuttle og MSI MEGA har en mye bedre design siden bredden av boksen er ca lik bredden på CD-rom'en. Jeg har sett noen SFF PC'er som er veldig smale og det synes jeg er en ok form. F.eks de smale høye ITX'ene, fra suntec. Evt. kan de også være formet som en flat stasjonær DVD-spiller. Men Abit's sak ser alt for bred ut samtidig som den er ganske høy. Det liker jeg ikke så godt. Men før jeg irriterer på meg de som skrev postene over: Dette er min mening, og smak og behag er som baken... Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Er det bare meg eller er det flere som synes denne er stygg?Nei, det er det ikke! Jeg synes også den er stygg! Stygg som juling! Klarer ikke å fatte at folk synes den er så mye som noe i nærheten av hva du kan kalle stilig.og smak og behag er som baken.......med dritt mellom begge ender ??? Nei, det var vel den usmakelige versjonen av det utrykket... Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 ehhh... :oops: :oops: Mente vel egentlig ikke det jeg sa om at den var så stygg, tok meg ikke ordentlig tid til å se på bildet, har bare sett den før i en annen farge, og i den andre fargen var den stygg. Denne var absolutt ikke stygg. Litt rar form, men ikke direkte stygg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå