Susalabim Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hei! Jeg er psykologstudent ved NTNU, og skal skrive hovedoppgave om mindfulness og psykiske lidelser. Jeg har jobbet hardt med å samle inn nok svar til spørreundersøkelsen min, men er fortsatt et stykke unna der jeg vil være. Derfor velger jeg å poste her som siste utvei. Er det noen her som kunne tenke seg å svare på spørreundersøkelsen? Den tar ca. 10 minutter og jeg blir veldig takknemlig hvis noen tar seg tid til dette!! Her er linken til undersøkelsen: https://survey.svt.n...rveyID=llKJm753 Tusen takk på forhånd til dem som gjennomfører hele skjemaet!! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Må man ha noe peiling på psykologi osv for og svare på skjema ? Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Kan du se hvor mange som har begynt å fylle ut uten og fullføre? - Det kan i såfall forklare de lave tallene. Hadde jeg ikke studert psykologi på NTNU selv og følt et visst ansvar hadde jeg trykket meg ut lenge før jeg var ferdig. Syns du stilte flere spørsmål fryktelig mange ganger. Lenke til kommentar
Susalabim Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Må man ha noe peiling på psykologi osv for og svare på skjema ? Neida. Noen spørsmål kan være vanskelige, men det er bare å fylle ut så godt man kan. Setter utrolig stor pris på svar Kan du se hvor mange som har begynt å fylle ut uten og fullføre? - Det kan i såfall forklare de lave tallene. Hadde jeg ikke studert psykologi på NTNU selv og følt et visst ansvar hadde jeg trykket meg ut lenge før jeg var ferdig. Syns du stilte flere spørsmål fryktelig mange ganger. Det er endel som ikke fullfører. Jeg vet at det dessverre er mange spørsmål som ligner på hverandre, men jeg bruker standardiserte spørreskjemaer, som er kjent for å måle det de skal måle. Skulle ønske jeg kunne ha gjort det kortere selv! Jeg setter utrolig stor pris på at du tok deg tid til dette Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 men jeg bruker standardiserte spørreskjemaer, som er kjent for å måle det de skal måle. Skulle ønske jeg kunne ha gjort det kortere selv! Jeg setter utrolig stor pris på at du tok deg tid til dette Var det jeg mistenkte, men tenkte jeg skulle bitche litt uansett Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Har besvart . Virket som en bra undersøkelse, følte egentlig det var veldig greit å svare på spørsmålene da det fikk meg til å tenke litt på temaer jeg ikke nødvendigvis hadde tenkt på ellers. En del spørsmål som virker veldig like, men tror nok det er nødvendig for en bra undersøkelse. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Du prøver å få folk til å utvikle psykiske lidelser ved å la folk ta ett slikt spørre skjema, ikke sant? 1 Lenke til kommentar
Susalabim Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Har besvart . Virket som en bra undersøkelse, følte egentlig det var veldig greit å svare på spørsmålene da det fikk meg til å tenke litt på temaer jeg ikke nødvendigvis hadde tenkt på ellers. En del spørsmål som virker veldig like, men tror nok det er nødvendig for en bra undersøkelse. Tusen takk! Og flott at du fikk noe ut av det selv også da Du prøver å få folk til å utvikle psykiske lidelser ved å la folk ta ett slikt spørre skjema, ikke sant? Hehe, du gjennomskuet meg. Jeg vil jo selvfølgelig legge til rette for mitt framtidige levebrød Lenke til kommentar
Paradox Uncreated Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Folk begynner å se en sammenheng mellom mindfullness og psykiske lidelser nå. Edit: vennligst les oppdatert link: http://ovekarlsen.com/Blog/psychiatry-refuted/ Fred være med deg. Endret 17. juli 2013 av Paradox Uncreated Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Aced it! Edit: kan eg sei eg har vansker med å sove viss det er pga trålen på båten går inn eller ut so snart eg har lagt meg? Den bråkar forsåvidt noko injåna fa*** Endret 4. mars 2013 av Daxt3r Lenke til kommentar
Susalabim Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Folk begynner å se en sammenheng mellom mindfullness og psykiske lidelser nå. Ja! I min undersøkelse sammenligner jeg ulike skjemaer for å se hvilket som har størst korrelasjon med ulike symptomer. Takk for engasjementet Aced it! Tusen takk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Dette var jo nesten som å være tilbake på utredning. Var et par spørsmål jeg var litt usikker på. Nå kan du hvertfall skryte av at du har fått svar fra minst én bipolar (2) under en hypoman periode. Mulig noen av svarene hadde blitt litt anderledes om du hadde spurt for et halvår siden. Lenke til kommentar
Susalabim Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Dette var jo nesten som å være tilbake på utredning. Var et par spørsmål jeg var litt usikker på. Nå kan du hvertfall skryte av at du har fått svar fra minst én bipolar (2) under en hypoman periode. Mulig noen av svarene hadde blitt litt anderledes om du hadde spurt for et halvår siden. Kjempefint!! og spørsmålene går jo ut i fra den perioden du er i akkurat nå, så det gjør ingenting om svarene ville vært annerledes tidligere. Tusen takk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Nå delte jeg forresten spørreundersøkelsen på Facebook slik at du kanskje kan få enda flere svar. Lenke til kommentar
Susalabim Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Dette var kliniske greier. Det er helt riktig. Håper den gikk greit å svare på Nå delte jeg forresten spørreundersøkelsen på Facebook slik at du kanskje kan få enda flere svar. Tusen takk!!! Så utrolig ålreit gjort Lenke til kommentar
Paradox Uncreated Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Ja! I min undersøkelse sammenligner jeg ulike skjemaer for å se hvilket som har størst korrelasjon med ulike symptomer. Takk for engasjementet Tusen takk edit: vennligst les oppdatert link: : http://ovekarlsen.com/Blog/psychiatry-refuted/ Endret 17. juli 2013 av Paradox Uncreated Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 https://survey.svt.n...rveyID=llKJm753 Tusen takk på forhånd til dem som gjennomfører hele skjemaet!! Vil gjerne hjelpe, men linken er utdatert. Lenke til kommentar
Paradox Uncreated Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg editerte mine poster, og min research er nå tilgjengelig på : http://ovekarlsen.com/Blog/psychiatry-refuted/ Les også gjerne det andre der, som setter facisme i forbindelse med avgudsdyrkning og nasjonalisme. Avgudsdyrkning virker som regel som en variant av forfedre-dyrkning. Det er vel kanskje avgudsdyrkning, som man mest kaller galskap eller psykiske lidelser, men dette er ikke fysisk. Desverre så blandes dette ofte sammen med esoteriske fenomen som klarsynthet eller gode demoner, og mennesker kalles gale selvom de ikke gjør noe galt, og gode demoner har fortalt de gode ting. Onde demoner virker helt sentralt i "galskap". Eldgammel egyptisk kunst f.eks har bilder av en mann som bruker sopp, og pga dette får satan makt over han, og han følger Satan blindt. Men likevel ser han at andre ikke liker det han gjør, men har ikke noe valg, fordi Satan har han. Satan er en ond demon. Jeg synes det er svært barnslig og ble svært overrasket over at psykologi/pskyiatri nesten har enerett på virkeligheten, og kan påstå at slike ting ikke finnes. Og at klarsynthet ikke finnes, etc. De er rapportert i alle religioner og samfunn over hele verden. Dette er skuffende å se. Men Jens skryter av Tony Soprano, så da har vi vel en så tilbakestående opprettholdende kraft av slike ting. Og like facistisk som Soprano selv. Les gjerne min webside, som nå er editert og raffinert litt for å gjøre ting så tilgjengelig som mulig. Demokrati betyr tross alt folkestyre, og om folk blir klart over hva slag irrasjonelle instanser politikere støtter, så blir det en forandring. Fred være med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå