18årsproblem Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hei, som overskriften sier fyller jeg snart 18 år og alle spør meg hva jeg ønsker meg. Og jeg har ikke peilig, jeg vil helst ha noe som jeg kan ta nytte av. Har dere noen tips? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Har du planer om og flytte fra rede eller om du bor alene nå så er husholdningsting veldig bra så slipper du og bruke penger på dette senere. Eller så er vel penger det beste og få i og med at du nå har tilgang til og kjøpe mye ting en før du var fylte 18. Lenke til kommentar
18årsproblem Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Har flyttet hjemmefra så det passet perfekt. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Håndklær,kjeler,knivsett,bestikk,støvsuger,mikro,vinoptrekker ( viktig ),dobørste og alt det du ikke kommer til og tenke på og kjøpe selv. Ta deg en runde i kåken og se hva som trengs, Hyller,bilder,gardiner og faens`oldemor Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Ønsk deg penger på BSU-konto. Eller et abbonement/pro-medlemsskap på en eller annen nettside/tjeneste du bruker, eks. last.fm, Flickr, Evernote, you name it. Endret 3. mars 2013 av TMB Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 ja eller andre ting som for eks kanalpakker og litt utradisjonelle ting som tjenester TMB sier over, Fikk selv 3 månders betalt mobil abn en gang og det er en flott gave da slipper du og tenke på det noen månder framover =) Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Stavmikser, drill og moccamaster er veldig nyttige ting som du ikke kommer til å ta deg råd til å kjøpe selv med det første. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Favorittgaven min rett etter jeg hadde flyttet hjemmefra, og forsåvidt enda, var en svær pappeske med tørrmat, hermetikk, supper, pasta og ting som holder seg lenge. Altså ting man ikke tenker på å kjøpe selv, men som en mor med noe mer livserfaring skjønner at jeg trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå