Gå til innhold

Wohoo !! Paris...nye powerbooks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nja, det kortet er vel plassert i en spesiell "port" kun for airport kortet? eller er det fysisk innebygd? Vet at på den forrige modellen så installerte man kortet i maskina og den plassen var kun for airport kortet.

Ville tro at det er sånn ennå?

Er jo billigere å integrere kortet i maskina fysisk..

Lenke til kommentar

Et lite spm ang. levetiden...

Hvis jeg kjøper meg en Pb 1,25Ghz 15,2" modell.

Hvor lenge vil den holde iforhold til en pc med tanke på dagens programvare?

Ser jo ut som en mac holder seg bedre i pris og ytelsen øker ikke med 1-2Ghz i året som på en x86 (ikke negativt sånn sett).

Ville jeg kunne ha den i si 2år kanskje uten at den vil bli nevneverdig treig av den grunnen? Eller er 1-1,5år en mer riktig levetid...

Selv beholder jeg ikke datautstyr så lenge at jeg føler at det har blitt FOR treigt hvis noen skjønner...er glad i fart :)

Lenke til kommentar

Den forrige Macen min var en iMac. Jeg følte ikke at jeg hadde noe behov for noen annen maskin før WarCraft III kom, to og et halvt år (tror jeg det var) etter at jeg hadde kjøpt den. Man kan merke seg at den iMacen faktisk kjører WarCraft, men da må man skru ned grafikken så mye at jeg ikke godtok det. En annen ting er at den gikk i stykker, men det er kanskje ikke så viktig i denne sammenhengen. Maskina jeg sitter på nå (dual 1GHz G4), har jeg hatt i omtrent ett år. Den kjører UT2003 med full grafikk og full skjerm nesten uten hakk. Med andre ord, hvis du bare skrur ned litt, så tar den de nye spillene uten problemer når den er ett år gammel.

Men jeg vet ikke om det samme gjelder for PowerBooker, de er jo litt svakere enn desktoppene...

Lenke til kommentar
Kunne ikke unngå å bite merke i denne:

Jobs promised to ramp G5 speeds to 3GHz "before the end of next summer".

Hmmm... interesting indeed...

Først sa han før jul nå før slutten av neste sommer... :grumpy:

Når sa han før jul?

På WWDC deklarerte han tydelig at det var "within 12 months".

Lenke til kommentar

L2 cache er mye viktigere enn l3 cache, og en dobling av l2 cachen vil gi mye bedre ytelse.

At l3 cache'en forsvinner har veldig lite å si pga. 512k l2 cache.

Det har allerede blitt lagt ut xbench resultater av 15,2" 1,25ghz'en, og benchmarken viser at mangelen av l3 cache har ingenting å si.

Resultatene av xbench er MYE bedre enn den forrige 15" 1ghz titanium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...