hurdava Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hei! Siden jeg kjøpte Windows 8 i januar har jeg hatt et lite problem som jeg ikke klarer å fikse. PC-en går i dvalemodus etter bare noen få minutter. Jeg har vært i kontrollpanelet å satt at skjermen aldri skal skru seg av, verken på batteri eller når den er koblet til strøm. (Legger ved et skjermbilde). Det er ikke noe stort problem dette, men det kan være greit å få fikset det. Er det noen som har noe forslag til løsning? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Har du prøvd å bruke strømspare planen: Høy ytelse, bare for å se? Skal vel egentlig gi samme resultat siden du har endret balansert planen manuelt. Men verdt å prøve. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Fungerte dårlig, dessverre... Noen som har andre forslag? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Endelig ordnet det seg etter at å ha lett en del rundt i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 For å kunne hjelpe andre som kanskje har samme problem som deg, hadde det vært fint om du skrev litt om hva løsningen faktisk var... 2 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) For å kunne hjelpe andre som kanskje har samme problem som deg, hadde det vært fint om du skrev litt om hva løsningen faktisk var... Sant det!Jeg måtte faktisk gå inn under skjermbeskytter å ta vekk haken som stod ved teksten "Vis påloggingsskjerm ved gjenopptakelse". I tillegg så har jeg planinnstillingen for strømalternativer på "høy ytelse". Edit: Legger ved et skjermbilde også: Endret 9. mars 2013 av Havardu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå