Simenini Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Ja, vet ikke helt om jeg har havna riktig siden jeg det her blir min første post og greier, men vi prøver. Jeg sitter i en samtale på skype, og spiller League of Legends da jeg bare blir kasta ut og får en tresifra ping og det prøver å reconnecte men det går ikke. Jeg har prøvd alt fra dra ut pc og ruter ut og inn, restarta, ringt til telenor kundeservice, uten noe lykke. Problemet er at det ikke noe "feil", jeg kan sitte på nettet og surfe helt fint uten problemer. Det er akkurat som om det hopper ut og inn med kort mellom elns. Takker for hjelp på forhånd :-) Lenke til kommentar
Simenini Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Modemet er nesten nytt ifra telenor og går under navnet Zyxel p2812 Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvordan er pc koblet til modem? Bruker du kabel eller wlan? Har du prøvd å resette modemet? Det kan løse mange merkelige problemer. Lenke til kommentar
Simenini Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Hvordan er pc koblet til modem? Bruker du kabel eller wlan? Har du prøvd å resette modemet? Det kan løse mange merkelige problemer. Jeg bruker kabel. Og ja, har resetta. Telenor har også oppgradert modemet Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Det kan være porter som ikke er åpne eller ustabilt nett. For å åpne porter, så aktiver upnp (network discovery) i routermodem og i PC-operativsystem. I tillegg må UPNP være aktivert i programmene du bruker, men de er som regel det i utgangspunktet. For å sjekke stabiliteten til nettverket, så kan du bruke programmet pingplotter. Da vil du se nettverkets forsinkelse fra PC til ut på internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå