KjellV Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hei! Vi har hatt en del problemer med Viasat og overfakturering. På slutten av fjoråret måtte jeg bruke en god del tid på å rydde opp i alle feilene deres, og nå hadde de slått til igjen med å, på kryptisk måte, slenge på en ekstra tusenlapp på neste regning. Har brukt nesten en time i telefon og selve ringekostnaden for å rydde opp kom på nesten en hundrelapp. Hva (om noe) kan jeg kreve å få for dette? Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Etter å ha hatt en del problemer med TV og internett fra CD fikk jeg slippe å betale 2 regninger på 329 kr hver. Synes det var en ok kompensasjon, ikke minst en innrømmelse av feil. Begynn med å ikke krev noe... vær vennlig å spør om de ikke synes det er rettferdig om du får en kompensasjon. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Fungerer helt ærlig bedre å komme med et krav, men selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser. Visat er ikke pliktig til å gi deg noen form for kompensasjon om alt er ryddet opp i og det er opp til deg om du benytter kunderservice via kanaler som koster penger kontra gratis-kanaler (Facebook, e-post). Vær vennlig, forklar situasjonen og at dette ikke er din feil og nevn et beløp du mener er riktig, så kommer dere nok til enighet. Unngå gjerne at vedkommende du snakker med "sender en sak på det", det beste er å bli enig med 1. linje. Dropp å true med å bytte leverandør for det gir deg ingen sympati. 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Fungerer helt ærlig bedre å komme med et krav, men selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser. Visat er ikke pliktig til å gi deg noen form for kompensasjon om alt er ryddet opp i og det er opp til deg om du benytter kunderservice via kanaler som koster penger kontra gratis-kanaler (Facebook, e-post). Vær vennlig, forklar situasjonen og at dette ikke er din feil og nevn et beløp du mener er riktig, så kommer dere nok til enighet. Unngå gjerne at vedkommende du snakker med "sender en sak på det", det beste er å bli enig med 1. linje. Dropp å true med å bytte leverandør for det gir deg ingen sympati. Det er nettopp det som er dødfødt å begynne med, det kan være fortsettelsen hvis du ikke kommer frem med noe annet... dermed får du egentlig 2 sjanser. Begynner du med å kreve har du ingen andre kort på hånden hvis du ikke får noe medhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå