killthenavy Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Heisann, skal ut på en lengre flytur snart. Dette er dessverre med et av de jævligste flyselskapene jeg vet om, og jeg gruer meg veldig. Men nå har det seg slik at de har en "løsning" på apotekene her. De selger nemlig valium over disk uten resept. Jeg tenkte at dette var en måte jeg kunne fått roet nervene, og kanskje fått sovet litt på. Er dette lovlig i Russland ? Hvis jeg pillen mens jeg er her det er lovlig, kan de vel ikke ta meg for det forresten ? Takker for alle svar Lenke til kommentar
rioi Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg gjorde det når jeg skulle fly fra Los Angeles til sveits i jula. Vi var 3 kamerater som tok ei pille hver. Jeg hadde riktignok disse på resept da. Sov ihvertfall mellom 6 og 7 timer.. 1 Lenke til kommentar
Christer-alexander Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 kjør på! jeg var i Thailand for noen uker siden og fikk før jeg reiste sobril for og slappe av, men blir ikke særlig trøtt av det så jeg kjøpte noe som het alprazolam (Xanor i Norge) der nede og sov 9 timer av fly turen! Xanor er egentlig for angst tror jeg, men funka kjempe bra for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå