jon_gunnar Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Har innstallert Sabayon med Gnome og liker hva jeg har sett så langt. Men det er et ( tror jeg ) Gnome problem. Rett etter innstallasjon er det dobbelt sett av av alle valg på panel i toppen. Start av program gir 2 program entries i nedre panel. Restart av systemet medfører en ny dobling av alle valg i øvre panel. Jeg har lett rundt og funnet lignende problem stillinger langt tilbake i tid.Men jeg har ikke funnet noe som løser mitt problem. Jeg tror Sabayon kunne bli min nye distro, men dette gjør systemet litt vanskelig i bruk ganske fort Hvis det er noen som forstår hva jeg mener medmin beskrivelse og på toppen av dette kanskje har noen tips for å løse dette, så vil jeg være svært så taknemlig. ----- Problem løst ved fjerning av distro.Ingen god løsning, me det fungerte i alle fall ;-) Endret 4. mars 2013 av jon_gunnar Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Sabayon har sikkert et forum, kan være lurt å sjekke der om andre har hatt samme problem. Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Sabayon har sikkert et forum, kan være lurt å sjekke der om andre har hatt samme problem. Har sjekket der og også lagt inn et spørsmål. Jeg fant en somhadde hatt samme problem, han hadde heller ikke får noe svar der. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Du får vente litt og se om noen som kjenner til problemet kommer med forslag til løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå