Aasgaard Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Vi bygger byer på gamlemåten. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Var nok mer inne i settlers universet enn simcity, men elsker strategi og byggespill. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Ah, nostalgi. Husker fortsatt en del av easter eggene (superman, f.eks). Spilte mye SimCity før, helt til Societies kom. Heller SimCity 2000 enn den nye SimCity, sier jeg. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Er det noen som vet om jeg med min Acer Aspir 5750 vil greie å kjøre det nye Simcity-spillet, eller om jeg burde satse på å spille Simcity 4 istedenfor? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Ah, nostalgi. Husker fortsatt en del av easter eggene (superman, f.eks). Spilte mye SimCity før, helt til Societies kom. :nei:Heller SimCity 2000 enn den nye SimCity, sier jeg. Nostalgisk ja! Du mener Sim City 4? Endret 3. mars 2013 av Aiven 1 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Det jeg liker med 2000/3000 er at du lager tomter og legger til rette for bebyggelse, du bygger ikke de faktiske husene selv. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg har faktisk brukt mer tid på Sim City 4 (og Rush Hour) enn på Sim City 2000. Alikevel et fantastisk spill Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 2000 er fremdeles det beste og jeg tviler sterkt på at det nye kan komme i nærheten. Faktisk vet vi jo allerede at man ikke kan eksperimentere på samme måte som i 2 og 3000 og da sliter jeg med å se vitsen Lenke til kommentar
jihn Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hadde mye morro sammen med vennene i SimCity 2000 tidene, det var jo ikke flust med datamaskiner rundt om den gangen. Så vi satt gjerne 2-4 stykker sammen helt til foreldre ringte å maste om at vi måtte komme oss hjem Jeg kommer dog ikke til å anskaffe med nye SimCity, EA's 'always online' og mikrotransaksjons planer har i grunnen gitt meg avsmak. For ikke å snakke om Spore, som var en katastrofe. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Fantastisk spill. Trenger ikke si stort mer enn det. "The Sims City DRM Online" kommer ikke til å komme i nærheten engang. Da er det jo kjekt at Sim City 2000 er mye billigere på GOG også. Er også det eneste spillet i historien jeg ikke fikk spilt ved release fordi jeg ikke hadde bra nok skjerm. Var vel et av de første spillene som krevde SVGA. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Det var dette spillet som var inngangen min til SimCity-serien, og det er vel også dette spillet jeg har brukt mest tid på i serien. SimCity blir kjempespennende! Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Først bygge by i Sim City 2000, for så å fly helikopter i Sim Copter = epic epicnes. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 En advarsel mot å kjøpe SC2000 hos GOG: Det er DOS-edition, ikke Windows-edition. Problemet med DOS-versjonen er at den har en grense på antall mikro-simulasjoner som blir utført. Når byen din vokser over en viss størrelse vil systemer slutte å påvirke statistikk og diverse mekanikk i spillet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå