mobilen.no Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Vi har kikket på Samsung HomeSync.Sniktitt: Samsung HomeSync Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Denne skal rett inn i min smart-TV-fraværende stue! Noen som vet litt mer konkret når den kommer? Noen sier april, andre mai..? 2 Lenke til kommentar
WackenSS Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Test står høyt på lista regner jeg med? 2 Lenke til kommentar
Pesch Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Kan jeg streame f.eks spotify fra telefonen min? Lenke til kommentar
stavros Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Mangler skikkelig filstøtte, kthx bye Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Denne skal rett inn i stua! Rekner med at denne støtter AllShare (cast)? Lenke til kommentar
Wyldedime Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Kan jeg streame f.eks spotify fra telefonen min? Du trenger ikke å streame, er bare installere spotify på selve boksen. :-) 1 Lenke til kommentar
Wyldedime Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hva er fordelen med denne backup-en? På min telefon så har jeg alle kontaktene mine synket opp mot både google og telenor, og bildene jeg tar blir lastet direkte opp til Dropbox. Dokumenter blir enten synket med google drive eller er lagret i Evernote, eneste jeg ikke tror jeg har backup på er SMS. Er det noe jeg glemmer her? Ellers så lurer jeg på hvordan denne er å buke på TV, må man ha tastatur eller er den enkel å bruke med fjernkontroll (så enkel som i det minste det går an om man ser bort fra det å skrive inn tekst)? Jeg har en Rikomagic 802 mkII tilkoblet TV-en på soverommet. Den fungerer greit nok, men brukergrensesnittet er ikke spesielt elegant siden man må frem med tastatur for å styre den. Lenke til kommentar
Wyldedime Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Kan jeg streame f.eks spotify fra telefonen min?Du trenger ikke å streame, er bare installere spotify på selve boksen. :-) Det blir jo å streame det og da, men du slipper å streame til telefonen før du streamer over til denne boksen igjen. :-) Lenke til kommentar
desverre Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Mangler skikkelig filstøtte, kthx bye Det samme gjelder vell alle tv boxer! men fordelen med Android er at alt kan installeres, Også apper for og lese rare filer med enda rarere endelser. (har forsåvidt prøvd meg fram på en android stick og der fungerer alle rare filer ) Så vent så skal du få se. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Mangler skikkelig filstøtte, kthx byeDet samme gjelder vell alle tv boxer! men fordelen med Android er at alt kan installeres, Også apper for og lese rare filer med enda rarere endelser. (har forsåvidt prøvd meg fram på en android stick og der fungerer alle rare filer ) Så vent så skal du få se. Nå er jo XBMC kommet til Android også... Lenke til kommentar
pokemoon Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Finnes det noe lignende som airplay på denne...? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ja, om du ser YouTube-videoer så ser du at på boksens "skrivebord" så er der et ikon for kloning av mobile enheter. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Noe nytt om når denne kommer...?? Nå er jo april her straks, men ingen info...?? Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 ...og begge kan speile skjermen på telefonen eller nettbrettet ditt over på en HDMI-tilkoblet skjerm. I AppleTV sitt tilfelle kun hvis du har iPhone. Vil HomeSync kun fungere med Samsungmobiler eller Android generelt? Lenke til kommentar
G Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Yikes for en stiv pris. Man får jo rimelige Android-mediasentre i våre dager. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 3000 var litt mer enn jeg hadde håpet å bruke, ja. Lenke til kommentar
WackenSS Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Kommer flere arm bokser utover året ser jeg. En som heter udoo som kan bli veldig interessant. Får bare vente. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 3000 var litt mer enn jeg hadde håpet å bruke, ja. Ser den ligger på rundt 2700/800 kr på noen nettbutikker nå. Husk den har også 1TB harddisk! Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Nå må den pinadø komme snart! Er gira på å vite om HBO nordic kan brukes på denne. Vet at samsung har bekreftet dette, men det er nå først å frem HBO selv om bestemmer hvilke enheter appen dems kan brukes på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg