Roar Kneppen Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 I kjeften på en indisk elefant Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Trodde først det var tarmer i en mage.. men etterhvert forstod jeg hva det var. Om det kuttes bort under de lyse hårene øverst tror jeg bildet blir enda mer abstrakt og roligere..et annerledes bilde som man må stoppe opp og undres men vet ikke om jeg vil ha det på veggen Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Trodde det var en blomst med det samme. Uvanlig motiv, kreativt. Kan sikkert brukes på tannlegehøyskolen ;-) Mvh Melvin 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Nei. fri og bevare da. Melvin. Jeg unner da slett ikke disse flotte elefantene å få jeksla sine fylt opp med amalgam. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Tror ikke du fikk med deg versjon 2 og 3 - ikke mye hår der og spesielt ikke V3. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Trodde først det var tarmer i en mage.. men etterhvert forstod jeg hva det var. Om det kuttes bort under de lyse hårene øverst tror jeg bildet blir enda mer abstrakt og roligere..et annerledes bilde som man må stoppe opp og undres men vet ikke om jeg vil ha det på veggen Svaret på denne havna visst på feil plass. R. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ja versjon 3 var jo minimalilstisk så uten titel er dette abstrakt tenker jeg Likte det best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg