AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Tusen takk for hjelpen til dere fleste. Jeg stoler 100% på henne. Jeg har ingen grunn til å ikke gjøre det. Jeg sendte ikke mange meldinger og det gikk lett 1-4 timer mellom meldingene. Jeg sendte ikke mer enn en om gangen bare for å gi henne fred. Grunnen til at jeg sendte så ofte var fordi det er sånn vi er. Hvis det går mer enn 3 timer uten noe kontakt på en dag så sender hun melding og lurer på hva jeg holder på med, med en liten (shy) smiley:> Det løsnet bra opp i dag når hun kom hjem og jeg fikk snakket med henne. Hun viste meg bilder og filmer fra turen og fortalte om personene hun møtte og sa hun skulle ønske jeg var med. Når jeg så smilet hennes forsvant alle tankene fra hode mitt samtidig. Hun er rett og slett helt fantastisk og jeg ble kvalm fra topp til tå av at tankene i det hele tatt hadde slått meg. :\ Jeg hadde litt lyst å fortelle henne hva jeg tenkte mens hun var på hytteturen fordi jeg vet at vi begge setter pris på å være helt ærlig med hverandre, men jeg bestemte meg for å ikke gjøre det. Det var i bunn og grunn jeg som sa at hun skulle kose seg mye på turen, selv om jeg ikke var med. Føler meg helt grusom etter dette. Noen tips til hva jeg kan gjøre neste gang? Jeg vil ikke at det skal skjære seg mellom oss bare fordi jeg driver å tuller med slike tanker. Anonym poster: 02a9485d6ebc79632deec894c4c3f8ea Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Tips til neste gang: CALM DOWN. Med en gang du ser henne så forsvinner alt det negative, så hvorfor ikke bare fokusere på DEN følelsen når hun er borte kontra bare det negative? Det virker jo som om du har massevis av positive ting å tenke på, noe du burde holde deg til. Get out of your own head Ps: Når man er på fjellet med så mange andre mennesker blir telefon en liten prioritering. Prøv å sette deg selv i hennes sko neste gang du begynner å rote med slikt. Det er ikke ALLTID at man kan svare på sms/tlf. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå