Staketten Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Veit de om slike, til dømes Fretex? Det er hovudsakleg møblar eg ser etter. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Det ligger noen i og i nærheten av Nygårdsgaten. Fretex ligger heller ikke veldig langt unna der. Og så er det jo Fretex både på Lagunen og i Åsane. Og så er det ganske mange møbler til salgs på finn.no Hva er det spesifikt du ser etter? Lenke til kommentar
exonum Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Det er også en Fretex på Midtun. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Er ute etter møblar/småtteri. Helst brukt, med tanke på økonomi. Lenke til kommentar
exonum Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 IKEA har "billigkroken". Her finner man av og til gull. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Det kjem an på storleiken til møbelet. Eg har ikkje all verda med plass. Men då er et prat om eit hyllestativ eller eitt eller anna til å stå på ein kommode. Og mogleg eitt bord og/eller ein anna kommode, om det er plass. Nå veit ikkje eg kor vidt IKEA og kvalitet går saman. Lenke til kommentar
exonum Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Er begrenset hva du kan forvente deg av kvalitet med skræl økonomi. Men man kan selvfølgelig være heldig, eller legge ned mye tid i å finne flotte møbler. Jeg tror Fretex er et veldig godt alternativ for deg her - er du heldig får du noen flotte brune møbler! Endret 3. mars 2013 av exonum Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Israelmisjonen har en bruktbutikk på Danmarks plass. Under Puddefjordsbruen på bysiden driver Oddekalv & co. en sjappe med mye forskjellig. Nobel Bopel på Møhlenpris er en kombinert kafe/bruktmøbelbutikk. Så har du Brukthuset (eller hva det nå heter) ved siden av meteorologisk institutt, men om de har noe annet enn skrot der tviler jeg på. Du finner også veldig mye på Finn. Endret 3. mars 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg leste en artikkel for noen uker siden som sa at det i jus var en fordel å skrive nynorsk siden det forenklet språket og gjorde budskapet lettere å forstå. Det gjelder tydeligvis ikke møbeldiskusjon. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Enkelte på finn.no gir bort brukte møbler om du ikke må ha noe som er helt nytt. Endret 3. mars 2013 av Notelitten Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Er sånn "gjenbruks"-område på BIR sitt anlegg på Askøy, der man kan sette fra seg brukbare ting i stedet for å kaste det i bosset, kan ofte være bra greier der. Usikker på om alle BIR sine anlegg har sånne bruktboder, det kan kanskje andre svare på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Er sånn "gjenbruks"-område på BIR sitt anlegg på Askøy, der man kan sette fra seg brukbare ting i stedet for å kaste det i bosset, kan ofte være bra greier der. Usikker på om alle BIR sine anlegg har sånne bruktboder, det kan kanskje andre svare på. Den på Flesland har i alle fall. Tviler på den nede ved Storelungeren har. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Har vært der en god del ganger og har aldri sett noe sånt, nei. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Da er eg på tur til å sikre meg ein kommode. Da står det att eitt hyllestativ med dei spesifikke måla 40-50 cm djup, 50-75 cm høg, og 100-130 cm brei. Så her må eg nok innom ei bruktsjappe. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Kan anbefale bruktbutikken til Oddekalv og co under puddefjordsbroen, har blitt en stund siden sist jeg var innom der men den gang var det ihvertfall mye bra å finne der til en rimelig penge Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Er det under Møhlenpris-sida av brua? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Nei, det er så vidt jeg husker rett ovenfor frukthuset (der Bama holdt til før) Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Gyldenpris, meiner du? Lenke til kommentar
exonum Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Isbilen har allerede fortalt hvor det ligger hen, tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå