Drugstar Genius Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Har en gammel pc jeg skal formatere og cd spilleren fungerer ikke og den har SATA koblinger og jeg har ingen andre jeg kan ersatte den med og det er ikke ide kontakter i hovedkortet, går det da an å bytte hovedkort og bytte tilbake igjen etter formateringen og installering av nytt operativsystem? Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 hva med å legge inn OS på minnepenn? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Har bare OS på CD desverre Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 vel, hvilket OS er det snakk om? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Skal bare ha XP på den, brukspc til ei på 10 år Lenke til kommentar
exonum Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Har bare OS på CD desverre Clickyclik <- Der har du en gjennomgang på hvordan du kopierer CDen din til en bootbar minnepenn. Endret 3. mars 2013 av exonum Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Da tror jeg at Isostick er verktøyet du er ute etter [edit] Jøss, her kommer svarene tett, selv om klokka snart er 3 på natta. Jaja, to svaralternativer er da uansett bedre enn ingen Endret 3. mars 2013 av geir__hk Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Hehe tusen takk får svar til dere begge Skal teste dette ut Men uansett, hadde det gått å gjort det jeg spurte om? Lenke til kommentar
exonum Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) XP bruker vel i utgangspunktet generiske drivere - så det hadde nok fungert det. Med forbehold om at det er en mulighet for at XP leser HK og innstallerer mer spesifiserte drivere under OS-installasjon. Endret 3. mars 2013 av exonum Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg har prøvd 4 forskjellige guider om hvordan jeg skal få dette til, lastet ned programmet som var i guiden til exonum og der hengte alt seg bare opp og resten er dårlige forklarte guider som ikke forteller meg en eneste fornuftig ting. Kan noen komme med en ordentlig og lett forklart guide? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Og der prøver vi igjen, men faenskapet WinToFlash bare henger seg opp og fryser totalt og svarer ikke. Rett etter jeg har valgt CD plassering og USB plassering Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Prøver med ett annet program, LC ISO Creator, og når jeg har valgt CD plasseringen så trykker jeg på " Create " ISO så kommer det opp ett til vindu der det står lagre som, men jeg får ikke lagret, hva skal jeg gjøre nå? Beklager all postingen men er jævla stressa nå Endret 3. mars 2013 av Drugstar Genius Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Prøv med Rufus, det blir ikke enklere enn dette å lage en bootable windows installasjon på en usb stick. Her er en link med instruksjoner og nedlastnings link til selve programmet http://reboot.pro/to...n-a-simple-way/ Endret 3. mars 2013 av Ultra Verba Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Prøv med Rufus, det blir ikke enklere enn dette å lage en bootable windows installasjon på en usb stick. Her er en link med instruksjoner og nedlastnings link til selve programmet http://reboot.pro/to...n-a-simple-way/ Hvis dette fungerer så må jeg nesten gi deg en klem Lenke til kommentar
otl Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Selv brukte jeg imgburn til å opprette en iso fil av Windows platen min. Deretter brukte jeg Windows 7 usb/dvd tool til å lage en bootbar usb pinne i fat filformat. Ser ingen grunn til at det ikke skal fungere med xp også.Hadde aldri gjort dette før og ble overrasket over hvor lett dette egentlig var. http://www.teknofil...._fra_usb/100125 Endret 3. mars 2013 av otl Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Først må jeg få lagd iso filen og det er det jeg stresser med Lenke til kommentar
otl Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Først må jeg få lagd iso filen og det er det jeg stresser med Du har en pc til i hus? Med dvdrom? Endret 3. mars 2013 av otl Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Ja det er den jeg bruker nå, men den andre er den jeg formatere og instalere OS med USB. Men har en anelse om att det kan være noe tull med cd plata mi siden etter jeg har prøvd IMGBURN er dette den 6 forskjellige iso programmet jeg prøver. Lenke til kommentar
otl Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Løser seg med Imgburn skal du se Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Ja det er den jeg bruker nå, men den andre er den jeg formatere og instalere OS med USB. Men har en anelse om att det kan være noe tull med cd plata mi siden etter jeg har prøvd IMGBURN er dette den 6 forskjellige iso programmet jeg prøver. Har du prøvd nLite? Brukte det da jeg slipstreamet XP for installasjon på et X79 HK, gikk fint som bare det. Og jeg brukte WintoFlash for å få det nye XP over på en USB stikk, hadde ingen problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå