Ferdizz Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Hei, vi er et par på 19 år som skal flytte til Bergen etter sommer for å studere. Vi har sett på leiligheter på finn.no/hybel.no en stund nå, men det meste er ledig fra Mars/April og mest sannsynlig tatt før Juni/Juli. Vi fant en leilighet som var ledig fra Juli og dro på visning. Det meste var "perfekt", men prisen var litt i høyeste laget (syns iallefall jeg), 10 990kr pr mnd og i tillegg til strøm, internett, tv og mat blir dette litt vel mye. Hun jeg skal flytte ut med er uenig og mener at det koster så mye for en leilighet, men jeg mener selv at vi bør gå for en lavere standard, noe hun ikke har lysst til... Vi har tenkt å ha deltidsjobb ved siden av studiene (med mindre dette er en dårlig ide?), men jeg syns likevel at det blir for dyrt. Hva mener dere? Noen med erfaring som kan gi oss råd angående dette med å flytte ut for første gang osv? Sitter selv å vurderer om bofelleskap er tingen, men vi har begge lysst på litt mer privatliv (egen stue osv). Gjør jeg en "stor" tabbe med å droppe bofelleskap? Regner med at det blir flere tilgjengelige leiligheter når sommeren nærmer seg, men er samtidig redd for at prisen skal gå opp pga mer konkuranse Er vi litt tidlig ute med å se på leiligheter, eller har jeg rett angående stigende priser og mer konkuranse? Takker for svar! Endret 2. mars 2013 av Ferd!s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå