sidiusn Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 fikk i dag min nye bærbar. men har et problem. den laster ned tregt. 200-400kb med trådløs og kabel. men det rare er at problemet kun er på disk D: hvis jeg laster ned til hoved disken får jeg ca 3mb/s så jeg lurte på om det var noe feil med d disken? det er en WDC WD7500BPKT. og hovden disken er en intel ssd på 128gb hvis jeg glemte noe så si ifra takker og bukker for hjelpen Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Er det en DVD/CD-drive du mener? Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 nei det er harddisk. en western digital 750gb black scorpio Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 fant ut av problemet. den holdt på med indexering så måtte bare vente en stund.... jaja takker og bukker Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) . Endret 2. mars 2013 av Heika98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå