harkizz Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hei Har en skjerm som heter Benq Xl2410t. Gpu jeg har heter Amd 6970 2gb Problemet er at hver gang jeg stiller refresh rate på 120 hz så stiller oppløsning seg på 800x600 automatisk. Har kun 60hz og 59 hz refresh rate inne på monitor innstilliger ved 1920x1080 oppløsning. Kabel jeg har heter dual link og har prøvd med en annen kabel også Har også satt inn på riktig skjermkort port hvor det står dual og ikke singel. Har også drivere til skjermkorte som jeg har prøvd å oppdatere men får opp at det har den nyeste version allerede også nyeste driver på skjermkorte. Hva er det som er gærnt med skjermen ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 BIOS switch på kortet? http://www.sweclockers.com/forum/126-radeon/1130968-hd7970-fungerar-ej-med-120hz-i-1080p/ Lenke til kommentar
harkizz Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Tusen takk ! var bare liten bryter som skulle bare vippes !!!! netshop - kjøpte grafikk kort komplett- kjøpte skjerm benq - skjerm produsenten ringte alle dem, ingen kunne svare meg, ble defekt skjerm sa de. Tenkte jeg skulle prøve her før skjermen ble sendt :D:D takk Endret 3. mars 2013 av harkizz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå