Arsenal_RULES Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg har laget en web-side med front page 2000 som bruker themes. Da jeg la siden ut på home.no forsvant themen, og siden ble hvit og stygg. Vet noen hva jeg har gjort feil? home.no.net.madred.skoleboker Lenke til kommentar
Neo_The_One Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hi, problemet ditt kan være at Home.no ikke støtter frontpage extention så da får du ikke brukt det på den serveren.. Prøv å lag noe i Dreamweaver da blir det valig .html ikke frontpage. Om du vil fortsatt bruke frontpage må du få deg real hosting. Here er en jeg bruker og de er veldig bra også www.perfecthost.ws :wink: Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Noen som vet hvor mye du må betale i måneden for å ha din egen addresse??? (www.et_eller_annet.no) Å hvordan man får den???? Lenke til kommentar
dms Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Man skaffer seg et webhotell. Med forbehold om store protester kan jeg anbefale www.servetheworld.net . Etter at jeg ble flyttet over på en av de nye serverene har jeg ikke hatt noen problemer med hostingen fra den kanten. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Bruker også ServeTheWorld.net, har brukt dem i over tre år nå, aldri vært noen som helst problemer. Hos dem kan du få FP extensions både på windows og unix server. Så mange subdomener og e-post kontoer du vil får du også med i "pakken". Betaler selv ca 500 i året for serverplass og domene. Det er ikke mye. Hjemmesiden deres kan nok virke litt uprofesjonell, men det er de så absolutt ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå