kanskje1 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hei Mulig spoiler for alt jeg vet.. Har begynt å se på noe som heter "Last Resort". De er i en ubåt til tider, men også på en øy. Kan ikke huske å ha sett noen gang at de faktisk går mellom stedene, og når de er i ubåten, er de ofte omringet av folk som vil ta dem. Så, er det to virkeligheter, eller flytter de seg fra øya til båten? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hei Mulig spoiler for alt jeg vet.. Har begynt å se på noe som heter "Last Resort". De er i en ubåt til tider, men også på en øy. Kan ikke huske å ha sett noen gang at de faktisk går mellom stedene, og når de er i ubåten, er de ofte omringet av folk som vil ta dem. Så, er det to virkeligheter, eller flytter de seg fra øya til båten? Showet er cancelled uansett... Give it a rest Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Showet er cancelled uansett... Give it a rest Det visste ikke jeg før jeg hadde sett episode 13. Fuck deg. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Det visste ikke jeg før jeg hadde sett episode 13. Fuck deg. Var da fælt til språk... Går ann og oppføre seg. Endret 4. mars 2013 av technicality Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Last Resort er ikke noe mer enn hva det virker som. Det er ikke noe scifi eller fantasy elementer der. De forflytter seg ifra øya til ubåten og tilbake, det er bare det at ferden imellom i gummibåt ikke er spesielt interessant. Jeg har sett alle 13 episodene. Den er verd å se helt ut. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå