Eriksendrul Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hei jeg lurer på hvor mye data skype bruker ved og være pålogget og sende og mota meldinger der når man ikke er koblet til trådløst netverk i heimen, evt hvor mye bruker skype appen når man har en samtale over skype uten trådløst nett ? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Android: 3G Watchdog. Den teller brukte MB. Bruk Skype en bitteliten stund og la den regne ut hvor mye du bruker. For å svare på spørsmålet: mye. 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 skal ta en titt :=) takk for svar Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 skal ta en titt :=) takk for svar Hva fant du ut? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Hva fant du ut? har ikke sjekka enda siden jeg ikke har laderen til mobilen her i huset, Sjekker det i morgen i løpet av dagen så kan jeg skrive svar her om jeg skjønner noe av programmet 2 Lenke til kommentar
CogBliZ Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hey, etter et google søk fant jeg denne siden: https://support.skype.com/en/faq/FA10853/how-much-data-will-skype-use-on-my-mobile-phone Forteller litt om hvor mye resurser etc Skype bruker på mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå