Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Riiiiiight. Hvis jeg hadde vært Suarez i samme situasjon hadde jeg også gått for mål framfor å legge ballen til en urutinert brasilianer som nettopp har kommet til ligaen. Ganske logisk vil jeg si. Er jo også en sjans for at Coutinho kommer i offside i det pasningen skal slås, eller at forsvarsspilleren får den før Coutinho. Skjønner ikke helt hva du snakker om. Det er vel bare Torres som klarer å bomme på åpent mål fra fem meter, så at Coutinho er en «urutinert brasilianer som nettopp har kommet til ligaen» skal ikke ha noe å si. Coutinho er ikke i offside så lenge Suárez er foran ham, noe han også var. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Å som jeg har savnet Garcia sangen. Vekker minner. Gååååsehud Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Skikkelig nostalgisk med "McManaman" på banen. Beste kantspilleren vi har hatt i PL (Barnes teller ikke). Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Garcia-sangen? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Og nå Rafa! :-) Endret 2. mars 2013 av glennandre Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Liverpool har nå blitt blåst for det tidligere i sesongen, så ville ikke satset på det. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Haha, først Garcia, så Hyypia og nå Benitez. Nostalgitrip på gang? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Det er vel bare Torres som klarer å bomme på åpent mål fra fem meter, så at Coutinho er en «urutinert brasilianer som nettopp har kommet til ligaen» skal ikke ha noe å si. Coutinho er ikke i offside så lenge Suárez er foran ham, noe han også var. Mang en fotballspiller som har klart å bomme på åpent mål. Coutinho var ikke i offside i det Suarez skjøt nei. Men selvom Suarez skjøt derfra betyr vel ikke det at han hadde lagt en pasning derfra? Uansett, dette blir bare hypotetisk. En fyr som Suarez kommer i 90% av slike tilfeller til å gå rett på mål. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Garcia-sangen? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Og nå Rafa! :-) Hyggelig å se at det er fler enn bare spillerne som koser seg på en kamp som dette til tross for alle nedturene denne sesongen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Erru helt gjøk? Hadde det vært 0-0 og Suarez hadde bomma, hadde han fått helt fortjent tyn. Står for det jeg sier, en enkel pasning og du har en mye større sjanse for mål. Nå gikk den i mål, så da er det uansett hipp som happ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Reina, man if the match. Sleng innpå Assaidi plx.. Er vel ikke med i troppen ? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Mang en fotballspiller som har klart å bomme på åpent mål. Det var ikke poenget. Poenget var at sjansen for scoring ville vært mye større dersom Suárez hadde sentret. Coutinho var ikke i offside i det Suarez skjøt nei. Så hva snakker du om? Du sier at det er sjanse for at han ville vært i offside, men det var han jo ikke. Men selvom Suarez skjøt derfra betyr vel ikke det at han hadde lagt en pasning derfra? ? En fyr som Suarez kommer i 90% av slike tilfeller til å gå rett på mål. Ingen som har sagt noe annet. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 La nå Assaidi og Suso komme innpå, så de kan leke seg litt. Tror ikke seieren ryker nå. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Såg Assaidi på benken på Liverpool.no så trudde han var det. Men de kan ha lakt uf feil info. Jeg skrudde på kampen når den startet såg ikke benken selv. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Erru helt gjøk? Hadde det vært 0-0 og Suarez hadde bomma, hadde han fått helt fortjent tyn. Står for det jeg sier, en enkel pasning og du har en mye større sjanse for mål. Nå gikk den i mål, så da er det uansett hipp som happ Er du? Hvordan kan du si "Burde dog lagt den til Coutinho mener jeg" samtidig som du sier "Nå gikk den i mål, så da er det uansett hipp som happ"? Av det vi vet, så scoret Suarez ved å gjøre det han gjorde. Så kan vi selvfølgelig synse om hva som kunne ha skjedd hvisom, dersom atte etc. Fakta: Suarez scoret. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Nå er du den eneste som ikke tar poenget mitt. Nathalie er for øvrig spot-on. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Nathalie er ikke spot in med tanke på større sjanse. Suraez med ballen på midtbanen er større sjans for mål en hvilken som helst annen spiller på Liverpool med ballen innenfor motstanderens 16 meter. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Utrolig hvordan denne kampen hadde sett ut uten Suarez og Pepe. Wigan har både flere sjangser og sjangser på mål. Reina reddet alle, men Suarez fikset det på den andre siden. Ikke en overbevisende seier, men god innsats fra de aller fleste! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Nå er du den eneste som ikke tar poenget mitt. Joda, jeg tar poenget ditt, men er uenig i det. Sjansen for at Suarez scoret på den sjansen er 1 (eller 100% om du vil), noe vi vet med sikkerhet da han scoret. Sjansen for at Coutinho ville scoret kan det godt hende at er 1 også, men dette er noe vi ikke vet. Uansett en god avgjørelse i nevnte situasjon av Suarez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå