Hugol Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Thomas Myhre: "En sinnsyk redning" Kanskje ikke så sinnsyk likevel? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 SUAREZ ! Herlig spiller, toppscorer og så velfortjent. Ingen i nærheten mtp kvalitet. Ikke bare er han en sympatisk mann men også en fantastisk fotballspiller, kan man ønske mer? HERLIG. Og, Cou10ho!!! Dette blir bra! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Suarez, førstemann til 10mål, førstemann til 20mål. Cool Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Om den er sinnssyk eller ikke, så tror jeg det er godt for Reina med slike redninger igjen. Håper det kan hjelpe på selvtilliten, og at han holder nullen igjen. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Og han spiller ikke på et topplag heller, creds! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 EL PISTOLERO! JustCan'tGetEnough Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Wigan har vært katastrofale i kveld. Men det er vel ikke noe tvil lenger om hvem som nådde 20 PL-mål først denne sesongen? Endret 2. mars 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Suarez er rå. Burde dog lagt den til Coutinho mener jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Fordi? Større sjanse til å score. Men han er som Marti påpekte, en målscorer. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Har ikke sett noe besittlese stats enda. Noen som har noe info? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 For en tilbakestående takling. Sånn som Shelvey kan finne på. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Større sjanse til å score. Men han er som Marti påpekte, en målscorer. Riiiiiight. Hvis jeg hadde vært Suarez i samme situasjon hadde jeg også gått for mål framfor å legge ballen til en urutinert brasilianer som nettopp har kommet til ligaen. Ganske logisk vil jeg si. Er jo også en sjans for at Coutinho kommer i offside i det pasningen skal slås, eller at forsvarsspilleren får den før Coutinho. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Morsomt med tonen i innleggene dine mtp hvor mye du har klaget over andre idag. 2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Og hvis du leser den tråden så vil du se hvorfor. Definisjonen din av mye må også være utdatert. Men nå prøver du egentlig bare å flame glenn. Hold deg til saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå