AnonymDiskusjon Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hei, jeg får ofte høre at jeg er en kul fyr, favorittperson, morsom og lignende. Og jeg føler ikke at jeg er en slik person. Hva skal man svare til sånne komplimenter? Jeg føler det blir rart å svare: "Takk, i like måte." Anonym poster: 8d77b48bdb76fd24f077b6d3cc94584b Anonym poster: 8d77b48bdb76fd24f077b6d3cc94584b Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Takk. Av og til hadde jeg kanskje sagt; ja, jeg vet. Endret 2. mars 2013 av Akse 3 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Svar "takk". Du kan også svare "ja, jeg vet", men med et smil om munnen slik at folk skjønner at du kødder litt. Ellers blir det bare arrogant Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Svar "takk". Du kan også svare "ja, jeg vet", men med et smil om munnen slik at folk skjønner at du kødder litt. Ellers blir det bare arrogant Kan også svare "Jeg vet." helt seriøst, og om de ikke tar ironien i det så får de bare ha det så godt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Hvordan hadde dere reagert hvis noen sa: "ja, jeg vet"? Jeg hater også samtalestartere som: "hva skjer?", selv om samtalepartneren tydeligvis ser at ingenting skjer. Hva skal man svare til det spørsmålet? Anonym poster: 8d77b48bdb76fd24f077b6d3cc94584b Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Om folk hadde svart "ja, jeg vet" hadde ikke jeg syntes dette var noe arrogant så lenge de hadde et lite smil rundt munnen, eller lo litt. Sier det selv av og til, og bruker den metoden. Så lenge man ser på den andre personen at de kanskje smiler litt er dette cool. Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Altso, du meiner du er "ukul" og slett ikkje morsom? Ser ikkje heilt probleme her.. Du kan jo seie nei, og få personen til å skryte enda meir då. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hvordan hadde dere reagert hvis noen sa: "ja, jeg vet"? Jeg hater også samtalestartere som: "hva skjer?", selv om samtalepartneren tydeligvis ser at ingenting skjer. Hva skal man svare til det spørsmålet? Anonym poster: 8d77b48bdb76fd24f077b6d3cc94584b då seier du berre, "nei vi flyr langs havet og fisker med tissen vår." Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvordan hadde dere reagert hvis noen sa: "ja, jeg vet"? Jeg hater også samtalestartere som: "hva skjer?", selv om samtalepartneren tydeligvis ser at ingenting skjer. Hva skal man svare til det spørsmålet? Anonym poster: 8d77b48bdb76fd24f077b6d3cc94584b Det gjør jeg titt og ofte for å kødde med folk, og det fungerer helt fint. Det bare det at du må variere på når du sier "takk" og når du skal være en wiseass, ellers vil du bare bli en wiseass permanent. "Hva skjer" er omtrent gått over i å bli en hilsen nå, og ja, det er voldsomt teit å si det i en ansikt til ansikt samtale. Bruker det veldig sjeldent annet enn på telefon, hvor det faktisk fungerer helt fint, ettersom at man ikke vet hva personen gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå