Solvip Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Nøttelit`n Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Fin serie! Selv bor jeg i Ekornbakken, med skogen som nærmeste nabo bak huset. Har ikke sett et eneste ekorn her på ca. 5 år. Trist at de nesten er å betrakte som utrydningstruet på våre kanter... 1 Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Kult bilde, selv om det var i et rart, nesten ubestemmelig firkantet format. Nok om det. Fin komposisjon der ekornet er flott plassert i bildet. Vanskelig å se av bildet om det er fotografert gjennom et vindu eller ikke? Noe gråtone er kanskje å finne. Enten det, eller at du har brukt en veldig lang zoom. Litt mer sortnivå etter min smak. Og til slutt: et knall bilde!!! Gratulerer! 1 Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Fin serie! :)Selv bor jeg i Ekornbakken, med skogen som nærmeste nabo bak huset. Har ikke sett et eneste ekorn her på ca. 5 år. Trist at de nesten er å betrakte som utrydningstruet på våre kanter... Leit å høre! Her er det et par som vanker så blir sikkert en forøkning i bestanden forhåpentligvis;) Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Kult bilde, selv om det var i et rart, nesten ubestemmelig firkantet format. Nok om det. Fin komposisjon der ekornet er flott plassert i bildet. Vanskelig å se av bildet om det er fotografert gjennom et vindu eller ikke? Noe gråtone er kanskje å finne. Enten det, eller at du har brukt en veldig lang zoom. Litt mer sortnivå etter min smak. Og til slutt: et knall bilde!!! Gratulerer! Takk for kommentar:) Ja bilde er tatt gjennom vindu ja sånn ca fra vinkel i v3 her:) Sortnivå kan nok stemme for jeg drev på å skulle kalibrere skjermen her å ble ikke helt 100...... Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Festlige bilder Takk for kommentar Torhild:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg