Gå til innhold

BK: Nøttelit`n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult bilde, selv om det var i et rart, nesten ubestemmelig firkantet format. Nok om det. Fin komposisjon der ekornet er flott plassert i bildet. Vanskelig å se av bildet om det er fotografert gjennom et vindu eller ikke? Noe gråtone er kanskje å finne. Enten det, eller at du har brukt en veldig lang zoom. Litt mer sortnivå etter min smak. Og til slutt: et knall bilde!!! Gratulerer!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fin serie! :)Selv bor jeg i Ekornbakken, med skogen som nærmeste nabo bak huset. Har ikke sett et eneste ekorn her på ca. 5 år. Trist at de nesten er å betrakte som utrydningstruet på våre kanter...

Leit å høre! Her er det et par som vanker så blir sikkert en forøkning i bestanden forhåpentligvis;)

Takk for kommentar!

Lenke til kommentar

Kult bilde, selv om det var i et rart, nesten ubestemmelig firkantet format. Nok om det. Fin komposisjon der ekornet er flott plassert i bildet. Vanskelig å se av bildet om det er fotografert gjennom et vindu eller ikke? Noe gråtone er kanskje å finne. Enten det, eller at du har brukt en veldig lang zoom. Litt mer sortnivå etter min smak. Og til slutt: et knall bilde!!! Gratulerer!

Takk for kommentar:)

Ja bilde er tatt gjennom vindu ja sånn ca fra vinkel i v3 her:)

Sortnivå kan nok stemme for jeg drev på å skulle kalibrere skjermen her å ble ikke helt 100......

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...