veluci Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hei. Reiser for tiden som styrmann på en supply båt i nordsjøen. Kunne tenkt meg og begynne og jobbe på en flyterigg. Noen som vet hvor gode mulighetene er som DP operatør og kontrollroms operatør? Har dekks officer kl3, og har nettopp søkt om DP sertifikat. Har også GOC sertifikat. Lenke til kommentar
Metasenter Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Har du DP basic eller professional? Det er helt klart mulig å komme seg på plattform hvis det er det du ønsker, men du bør ha kanskje 2-3 år med erfaring med DP på båt før du eventuelt søker. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Har du DP basic eller professional? Det er helt klart mulig å komme seg på plattform hvis det er det du ønsker, men du bør ha kanskje 2-3 år med erfaring med DP på båt før du eventuelt søker. Har DP advanced! ser egentlig for meg og jobbe noen år til på sjøen ja. Har reist som navigatør i ett år nå. Men lurer på hvilke krav de har til DO klasse. Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Feilpostet Endret 3. mars 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hei. Reiser for tiden som styrmann på en supply båt i nordsjøen. Kunne tenkt meg og begynne og jobbe på en flyterigg. Noen som vet hvor gode mulighetene er som DP operatør og kontrollroms operatør? Har dekks officer kl3, og har nettopp søkt om DP sertifikat. Har også GOC sertifikat. Hei, En CR-OPR er gjerne en maskinist. Ellers så kreves det mye erfaring og kjøring av DP før dem tar inn søkere, riggselskaper har gjerne flust med søkere hvert år og krever dokumentert erfaring med DP på 2-3 år. Jeg anbefaler at du kanskje prøver å søke i Oceanrig som har mer drillingskip, kan være en bra springbrett. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå