imfrommanndame Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hei! Min iPhone 4 er på sitt tredje år, og det merkes. Den ble nylig fengselbrukket for å åpne for enklere og bedre bruk, men den går bare tregere og tregere. Som sagt er jeg bruker av Macbook og ingenting annet. Derfor må jeg være sikker på tilnærmet sømløs interaksjon mellom PC-en (ja, jeg sa PC) og telefonen. Det jeg ser etter er, gjerne - større skjerm - batteritid som varer en dag - godt kamera - saftig innmat Jeg har sett på Sony Xperia Z. Den kommer til Norge ila. måneden hvis jeg ikke tar feil. Har dere noen andre alternativer? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Kjøp Xperia Z, HTC One, eller vent til litt lengre ut i mars. Da avdukes Samsung Galaxy S4. Endret 2. mars 2013 av iFire Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 mac+iphone= sant mac+noe annet=usant Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 mac+iphone= sant mac+noe annet=usant Hvorfor? 1 Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Med mac kan jeg sende meldinger via iphonen med macen(Imessage). Alt av notater, bilder, kalender musikk osv overføres automatisk med Icloud. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Med mac kan jeg sende meldinger via iphonen med macen(Imessage). Alt av notater, bilder, kalender musikk osv overføres automatisk med Icloud. Og det finnes ikke automatiske skyopplastningtjenester *phew* for Android? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) jeg har en samsung galaxy s3, og jeg vurderer veldig sterkt å gå tilbake til 4s eller kjøpe meg iphone 5. jeg missliker det aller meste med den, det eneste positive jeg faktisk kan si er at skjermstørrelsen er flott og den har et godt batteri..den føles tregere enn 4s'en og er ikke like glad i android som ios Endret 2. mars 2013 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 jeg har en samsung galaxy s3, og jeg vurderer veldig sterkt å gå tilbake til 4s eller kjøpe meg iphone 5. jeg missliker det aller meste med den, det eneste positive jeg faktisk kan si er at skjermstørrelsen er flott og den har et godt batteri..den føles tregere enn 4s'en og er ikke like glad i android som osx Det fine med Android er at du kan bytte launcher/utsende! Bytte f.eks. til GoLauncher EX/Trebunchet eller Apex launcher! Eller modde/ROMe/Flashe med CyanogenMod10! Det er moro Å bytte fra en S3 til en 4s er som å bytte fra en Ferrari til en Nissan Leaf fordi den lager mindre lyd.. En s3 er mye raskere enn en 4s! Selg S3 for 2500, og bruk 2500 til til å kjøpe iPhone 5 isteden for Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Kommer aldri til å få en iPhone 5 for 2500, kanskje 3500.. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Det fine med Android er at du kan bytte launcher/utsende! Bytte f.eks. til GoLauncher EX/Trebunchet eller Apex launcher! Eller modde/ROMe/Flashe med CyanogenMod10! Det er moro Å bytte fra en S3 til en 4s er som å bytte fra en Ferrari til en Nissan Leaf fordi den lager mindre lyd.. En s3 er mye raskere enn en 4s! Selg S3 for 2500, og bruk 2500 til til å kjøpe iPhone 5 isteden for Kommer aldri til å få en iPhone 5 for 2500, kanskje 3500.. 2500 fra salg + 2500 fra egen lomme = 5000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 vet ikke jeg har vært uheldig med min s3 eller ikke, men synes sånn generelt at apple produktene leverer mer. kan kanskje være fordi os atmosfæren er tettere og mindre hw å forholde seg til, jeg vet ikke, men når jeg kjører samme program/spill så går de faktisk bedre på 4s enn s3'en. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 vet ikke jeg har vært uheldig med min s3 eller ikke, men synes sånn generelt at apple produktene leverer mer. kan kanskje være fordi os atmosfæren er tettere og mindre hw å forholde seg til, jeg vet ikke, men når jeg kjører samme program/spill så går de faktisk bedre på 4s enn s3'en. Det er på grunn av at de fleste utviklerne lager drittapps til Android, og prioriterer iOS. Snapchat og facebook er to gode eksempler. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 2500 fra salg + 2500 fra egen lomme = 5000 Jaja, jeg holder meg iallefall til min nye galaxy s3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå