Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den her som Komplett bygger kan du få like bra som din handleliste faktisk med GTX670. Tenker kanskje det er lurt å få hjelp til byggingen - som ikke koster deg allverden. Der kan du også eksperimentere med forskjellig innhold som passer til hverandre. Du vet jo nå i all hovedsak hva du skal ha :) Du tjener ike allverden på å bygge selv med de delene - og hvis du ikke skal trene på å bygge anbefaler jeg deg den løsningen på det varmeste...
Lenke til kommentar

Den her som Komplett bygger kan du få like bra som din handleliste faktisk med GTX670. Tenker kanskje det er lurt å få hjelp til byggingen - som ikke koster deg allverden. Der kan du også eksperimentere med forskjellig innhold som passer til hverandre. Du vet jo nå i all hovedsak hva du skal ha :) Du tjener ike allverden på å bygge selv med de delene - og hvis du ikke skal trene på å bygge anbefaler jeg deg den løsningen på det varmeste...

Støtter faktisk det forslaget. Gjør det mye enklere for deg.

Men velg heller 7970 (100,- kr mer enn 670), yter bedre enn 670

Lenke til kommentar

Skal bygge selv, åssen ser denne ut? http://www.komplett.no/k/cart.aspx
Lenke til kommentar

Så bra ut men sata-kabel skal normalt sett følge med hovedkortet (om ikke annet er nevnt tidligere i tråden?).

Ang psu er jeg litt i tvil om den er best til den prisen (har hørt cx-serien ikke er veldig bra)

Men kan selvfølgelig hende at den holder til ditt oppsett.

Sikkert noen andre som kan svare deg bedre :)

Endret av MariusSR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...