Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser veldig bra ut. Blå og røde lys? Tar av. :p

Hehe, tenkte ikke på det :)

Skal endre til røde lys etterpå :)

Den maksinen der ser fett ut, men jeg mener jeg så et billigere 660TI ett eller annet sted. kanskje noen hundrings å spare der

Bestiller alt fra komplett, med frakt fra forskjellige steder blir det ca. likt.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for og være frekk eller noe sånt men vet du hvordan du bygger en pc? For ifølge hvordan du spørr om liksom det er hdmi på kabinettet liksom? Det er jo noen basic info du burde vite da har du bygd pc før liksom?

Nei, første gangen jeg prøver.

Jeg lurte på om det var hdmi INNGANG på kabinettet.

Lenke til kommentar

Jeg lurte på om det var hdmi INNGANG på kabinettet.

For å ta opp HDMI-input må du skaffe deg et capture card, gode løsninger her koster ofte en del penger.

Har råd til 660 kortet da

Da har du også råd til disse:

XFX 7950

Sapphire 7950 Boost

Den største grunnen til å anbefale 7950 over 660 Ti er at du får med Crysis 3 og Bioshock Infinite med 7950 mens 660 Ti gir deg $150 totalt i F2P-spillene WoT, Planetside 2 og HAWKEN.

EDIT:

Rimelig meningsløst å betale ekstra for en 3570k med dette budsjettet, og når hovedkortet ikke støtter overklokking er det rett og slett penger ut vinduet.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

For å ta opp HDMI-input må du skaffe deg et capture card, gode løsninger her koster ofte en del penger.

Da har du også råd til disse:

XFX 7950

Sapphire 7950 Boost

Den største grunnen til å anbefale 7950 over 660 Ti er at du får med Crysis 3 og Bioshock Infinite med 7950 mens 660 Ti gir deg $150 totalt i F2P-spillene WoT, Planetside 2 og HAWKEN.

EDIT:

Rimelig meningsløst å betale ekstra for en 3570k med dette budsjettet, og når hovedkortet ikke støtter overklokking er det rett og slett penger ut vinduet.

Begge to?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...