Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjøp nå det her GTX 660TI til 1995,- inkludert et par spill istedenfor HD7950 i hvert fall til 2500,-. GTX660ti yter i prinsippet bedre enn HD7950 til alle spill (minus et og annet).

Som nevnt av meg og flere så ville jeg ikke brukt 300,- ekstra på 3570K vs 3470 dersom du ikke skal overklokke. De pengene ville jeg lagt i en dobbelt så stor SSD (når du først skal ha det) for eksempel denne Samsungen.

Utover det så skal jeg ikke forvirre deg mer - da er listen komplett (Komplett lol) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åssen kan du si at 660ti yter bedre enn 7950 i alle spill når den ikke gjør det?? :huh:

Og det er nesten ikke prisforskjell på 3470 og 3570k. Da har han iallefall muligheten.

Det var 600 dyrere for det 7950 i handlevognen som du la merke til - derav anbefalingen - du må lære deg å lese hele argumentasjonen. Diskusjonen 7950 vs 660ti gidder jeg ikke å ta - det er sikkert divergerende anbefalinger på det - og jeg har ingen problem med å se at de er ganske like - men 600,- er en betydelig forskjell når ytelsen er relativ lik.

Vedrørende CPU så var det en forskjell på over 300 for de to - og 300 har en viss betydning når man har et stramt budsjett (i dette tilfellet har det vært 7000,-).

EDIT: nå ligger det et 7970 der og det yter bedre. Hvorvidt vedkommende trenger det er en annen ting. Han skal spille på en skjerm og det bør også være mulig å ikke anbefale utstyr langt over det det er behov for. Det får trådstarter selv avgjøre.

Endret av jornboss
Lenke til kommentar

Det var 600 dyrere for det 7950 i handlevognen som du la merke til - derav anbefalingen - du må lære deg å lese hele argumentasjonen. Diskusjonen 7950 vs 660ti gidder jeg ikke å ta - det er sikkert divergerende anbefalinger på det - og jeg har ingen problem med å se at de er ganske like - men 600,- er en betydelig forskjell når ytelsen er relativ lik.

Vedrørende CPU så var det en forskjell på over 300 for de to - og 300 har en viss betydning når man har et stramt budsjett (i dette tilfellet har det vært 7000,-).

EDIT: nå ligger det et 7970 der og det yter bedre. Hvorvidt vedkommende trenger det er en annen ting. Han skal spille på en skjerm og det bør også være mulig å ikke anbefale utstyr langt over det det er behov for. Det får trådstarter selv avgjøre.

Nei, å diskutere dette med deg gidder jeg ikke :p

Denne: http://www.komplett....AE-6E4C8B68A023

Eller denne: http://www.komplett....0A-7DE89174281C

Til normal spillbruk med høy grafikk og høy fps.

7970

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...