Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det var amd socket så da må du bytte prossessor også.

 

Det var dette her jeg tenkte på : http://www.komplett....aspx?sku=763489

 

også kan du ta denne prossessoren: http://www.komplett....aspx?sku=752516

Enig med hovedkortet, men anbefaler ikke å og over til dual-prosessor.

Vedrørende skjermkort så trenger man ikke å være hysterisk med det etter mitt syn. Dersom du ikke spiller med mer enn 1 stk skjerm, så vil en HD 7850 eller i hvert fall en HD7870 i prinsippet kjøre alle spill med 40FPS eller mer; dvs tilfredstillende og vel så det. Jeg kan for så vidt strekke det til HD7950/GTX660TI men der stopper også normalbehovet. Alle trenger ikke å hige mot GTX680 eller HD7970 pr i dag i hvert fall.

Endret av jornboss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med hovedkortet, men anbefaler ikke å og over til dual-prosessor.

Vedrørende skjermkort så trenger man ikke å være hysterisk med det etter mitt syn. Dersom du ikke spiller med mer enn 1 stk skjerm, så vil en HD 7850 eller i hvert fall en HD7870 i prinsippet kjøre alle spill med 40FPS eller mer; dvs tilfredstillende og vel så det. Jeg kan for så vidt strekke det til HD7950/GTX660TI men der stopper også normalbehovet. Alle trenger ikke å hige mot GTX680 eller HD7970 pr i dag i hvert fall.

GTX 670 er en bittelitt svakere 680. Det er et smartere valg på budsjett, selv om 7970 er kraftigere i de fleste spill. 7970 er kongen i Battlefield!

Endret av iFire
Lenke til kommentar

Jeg ekke så flink til og lage lister men ja enig i at kanskje 7850 holder men jeg er uenig i att 40 fps er bra nok. 60 fps syns jeg tilog med blir litt snaut jeg ville satt inn 700 kr mer på skjermkort som jeg sa og da burde du ta et billig 7970 eller et 7950 for på gtx 660 er det som regel kun en vifte. Det kan da fort bli en plage.

Lenke til kommentar

Viktig med skjermkort ja:) Her kommer i hvert fall listen på nytt. Lagt inn både HD7850 og HD7870 så får du kjøpe det du har råd til.

 

6700,- med HD7850. 7100,- med HD7870. Skal du ha bedre skjermkort så må du ta HD7950 eller GTX660TI. Men det HD7870 er ofte på høyde med GTX660TI avhengig av spill.

 

Vedrørende prosessor så har jeg beholdt Quaden. Har du bestemt deg for å ta den billigere som theobvious har foreslått så bytter du simpelthen den CPUen med den jeg har foreslått, og kjøper evt et enda bedre skjermkort. Handlevognen klarer du å endre selv?

 

Vel nå er det lett å ta avgjørelsen?

Lenke til kommentar

Viktig med skjermkort ja:) Her kommer i hvert fall listen på nytt. Lagt inn både HD7850 og HD7870 så får du kjøpe det du har råd til.

 

6700,- med HD7850. 7100,- med HD7870. Skal du ha bedre skjermkort så må du ta HD7950 eller GTX660TI. Men det HD7870 er ofte på høyde med GTX660TI avhengig av spill.

 

Vedrørende prosessor så har jeg beholdt Quaden. Har du bestemt deg for å ta den billigere som theobvious har foreslått så bytter du simpelthen den CPUen med den jeg har foreslått, og kjøper evt et enda bedre skjermkort. Handlevognen klarer du å endre selv?

 

Vel nå er det lett å ta avgjørelsen?

Trur jeg tar lista du linka til istad, gamer ikke så mye så da får jeg heller bare oppgradere senere :)
Lenke til kommentar

Viktig med skjermkort ja:) Her kommer i hvert fall listen på nytt. Lagt inn både HD7850 og HD7870 så får du kjøpe det du har råd til.

 

6700,- med HD7850. 7100,- med HD7870. Skal du ha bedre skjermkort så må du ta HD7950 eller GTX660TI. Men det HD7870 er ofte på høyde med GTX660TI avhengig av spill.

 

Vedrørende prosessor så har jeg beholdt Quaden. Har du bestemt deg for å ta den billigere som theobvious har foreslått så bytter du simpelthen den CPUen med den jeg har foreslått, og kjøper evt et enda bedre skjermkort. Handlevognen klarer du å endre selv?

 

Vel nå er det lett å ta avgjørelsen?

Er det stor forskjell mellom dem?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...