Gå til innhold

Swansea - Newcastle = kampstart 16:00

Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Lager nå en kamptråd, til tross for at det ikke er overfullt av supportere av disse lagene. Dog føler jeg i alle fall Newcastle-kjernen bør ha en plass til å diskutere, klage, eller feire. Vi er få, men engasjerte. Og selvfølgelig de som eventuelt holder med Swansea, enten fulltid eller bare i dag, i tillegg til nøytrale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Swansea og Man City er de to hardeste kampene på papiret, og Swansea på bortebane kan fort bli vanskelig. Jeg tror det blir tap i kveld. Årets spillerkjøp (Michu, for de som ikke skjønte såpass) kommer til å senke Newcastle mer eller mindre på egenhånd.

Elliot

Debuchy - Saylor - Mbwia - Santon

Cabaye - Tiote

Jonas - Sissoko - Gouffran

Cisse

Men jeg håper personlig at Jonas på vike plass for Marveaux.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Pardew hintet at vår godeste Cabaye er kaptein i dag grunnet at Coloccini er ute med skade. Konspirasjonteoretikere på Twitter har dermed tro på at Jonas (som er vise-kaptein) er på benken, og at Marveaux starter. Er det for godt til å være sant? Sannsynligvis.

Det betyr også at Yanga-Mbiwa får sin startdebut i Premier League, og for første gang på mange år har jeg full ro i kroppen når en midtstopper er ute. Mbiwa har jeg klokketro på.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

#NUFC (4-2-3-1): Elliot; Debuchy, S.Taylor, Yanga-Mbiwa, Santon; Tiote, Cabaye ©; Gutierrez, Sissoko, Gouffran; Cisse.

#NUFC substitutes: Alnwick, Haidara, Perch, Anita, Marveaux, Obertan, Shola Ameobi.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Noe Newcastle-fakta for i dag:

• On this matchday… NUFC have only lost 4 of the 16 games they’ve played throughout history, winning 8 in the process
  • NUFC have lost just once in their last 8 games against Swansea in all competitions, keeping 5 clean sheets in the process
  • NUFC have met Swansea on 38 occasions throughout history - 22 wins & 10 defeats.
  • Only Moussa Dembele (4.5) wins more tackles than Matthieu Debuchy (4) in the Premier League per game on average this season
  • No player has more PL shots for NUFC on average per game than Moussa Sissoko & Hatem Ben Arfa - 2.5

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hva faen, Elliot?

Edit: Så ut som en større skrell først.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Taylor er virkelig på rett sted til rett tid. To ganger nå. Redning på strek, og Elliot med såpe på hanskene.

Dyer herjer med Santon. Swansea herjer med Newcastle...

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Debuchy er herlig framover. Newcastle har kommet seg etter de første 20 HORRIBLE minuttene.

Haha, fint skuespill av Dyer.

Lenke til kommentar

Forferdelig dårlig omgang av Newcastle. Klarer ikke å få i gang noe spill i det hele tatt. Tiote av for Anita til andre omgang synes jeg. Tiote virker ute av det, og er redd han kan få rødt om han får fortsette. Mye dårlige taklinger (både fra ham og alle andre), men midten til Swansea leker med Tiote. Han er også blottet for offensive gener og tror Anita kunne hjulpet med å få ballen forover siden pasningene til Tiote går bakover, selv når han har hatt greit med tid til å f.eks legge ballen til Gouffran.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Newcastle er helt horrible de første 20 minuttene, og Swansea herjer. Etter det så har det vært jevnt, med lite målsjanser til begge lag. Debuchy/Sissoko herjer på høyrekanten, herlig å se på. Spesielt Debuchy har bidratt meget bra offensivt så langt. Venstrekanten derimot, der blir Santon parkert hele tiden. Tiote mister ball altfor mye, og er varm i trøya.

Dyer er forresten den største skuespilleren på gressmatta.

Edit: Enig i at Tiote må ut. Er redd det blir rødt kort, og han er virkelig ustabil med ball. Få inn Anita.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...