Gå til innhold

Tv kanaler blir slettet når tv skrues av. (Riks Tv)

Anbefalte innlegg

Har ett problem når eg skrur av tven og slår den på igjen så har eg ingen kanaler. Må da søke opp igjen alle kanaler. Har bra signal og får alle kanalene inn igjen, men når eg slår av tven igjen så mister eg de.

Har IDTV Riks TV. Noen som har hatt dette problemet før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt lignende problem med eksterne dekoderbokser. Dersom den glemmer kanallista når den er avskrudd (eller når man ser på slik at man plutselig ikke får byttet til annen kanal!) er det nok en feil i mottakeren og du bør reklamere uten ugrunnet opphold, altså straks du blir klar over feilen. Eventuelt kan du gå inn i menyene til opptakeren og sjekke om det finnes oppgradert software og resette til fabrikkinnstillinger og se om det hjelper før du kontakter de du har kjøpt TV-en av for reklamasjon.

Jeg ringte RiksTV som jeg hadde kjøpt dekoderen fra, de sendte meg ny i posten, og jeg returnerte den gamle i samme eske.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Har reset til fabrikkinstillinger fleire ganger uten håp. Har og problem med når eg skrur opp lyden så går volumet opp med 25 omgangen slik at det blir veldig høyt volum.

Skal prøve ett anna rikstv kort i cam modulen og se om det kan ha noe innvirkning. Kan jo hende kortet som ikke virker skikkelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...