JosseF Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Min PS3 160 GB har fungert helt perfekt inntil i går. Da skjedde det ingenting da jeg satt inn Fifa 13 cd'n. Ikke COD heller, må jo være noe feil med disk-readern eller noe? Regner med det er dyrt å sende den på rep, så jeg lurer på om det er noen som vet om man kan bruke en ekstern cd-rom med USB som kobles til PS3'n for å spille? Eller har noen andre tips? Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Sjekk ALLE tilkoblinger... ikke bare anta at alt er koblet til. Lenke til kommentar
JosseF Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Har jo bare to tilkoblinger, så har prøvd mange ganger. Alt sitter i. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hvor gammel er maskinen da?? Du har jo 5års reklamasjonsrett vet du Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hvor gammel er maskinen da?? Du har jo 5års reklamasjonsrett vet du +1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Min PS3 160 GB har fungert helt perfekt inntil i går. Da skjedde det ingenting da jeg satt inn Fifa 13 cd'n. Ikke COD heller, må jo være noe feil med disk-readern eller noe? Regner med det er dyrt å sende den på rep, så jeg lurer på om det er noen som vet om man kan bruke en ekstern cd-rom med USB som kobles til PS3'n for å spille? Eller har noen andre tips? det er mest sansynelig blu ray spilleren som har gått. prøv med vanlig dvd for å se om den funker. visst den funker er det bluray leseren. for å fikse det kan du ta den på reperasjon, eller du kan fikse det selv. når jeg hadde dette problemet åpnet jeg opp ps3'en og skrudde meg frem til bluray leseren, så vasket jeg den å tørket den skikkelig. etter det funket den. om du prøver dette og det ikke funker, må du mest sansynlig kjøpe ny leser. fortell meg om det funker visst du prøver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå