Svenssen Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hei. Skal kjøpe ny pc. Hovedsaklig skal den brukes tll relativt enkle spill som manager/strategi spill, ingen form for redigering av video eller bilder. Det som trengs er en stasjonær pc samt en skjerm. Budsjett er pluss minus 8000,- Hvorvidt det er intel eller AMD spiller ikke så stor rolle for meg. Den skal mest sannsynlig aldri overklokkes eller oppgraderes i form av nye komponenter. Operativsystem win 7 eller 8. Håper noen her kan hjelpe meg på vei. Finnes utallige komplette pcer på diverse nettsider, men veldig usikker på hva som er godt kjøp i pr. dags dato. På forhånd takk! Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Dersom du spiller CIV V så bør du ha en Quad-prosessor og en del ram. Et brukbart skjermkort til strategis-spill er heller ikke så dumt. Jeg foreslår denne PC satt opp slik (du velger ved Tilpass): NetShop 3 års PC garanti Produksjon og testing av PC LC Power Miditower PRO-925B Sort ASUS P8H77-V, Socket-1155 Intel Core i5 3470 Quad Prosessor Kingston HyperX 8 GB-kit DDR3 1600 MHz Western Digital 1 TB Black 3,5" 6 Gb/s Gigabyte Radeon HD 7850 2GB GDDR5 LiteOn IHAS120-04 DVD Brenner Sort Logitech Wireless Desktop MK250 Microsoft Windows 8 64 bit Norsk Acer 24" LED G246HLBbid Sum: 7 924,- Lenke til kommentar
Svenssen Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Takk for svar. Ser jo bra ut dette! Her er alt jeg trenger? Trenger kun legge til skjerm og trykke kjøp så blir dette bygget og testet før den blir sendt? Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Takk for svar. Ser jo bra ut dette! Her er alt jeg trenger? Trenger kun legge til skjerm og trykke kjøp så blir dette bygget og testet før den blir sendt? Ikke helt du må sjekke at du har valgt de delene jeg har listet og deretter kjøp. Ja den blir bygget og testet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå