hean Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Han er alltid det... Jepp, har sett det... etter hva som skjedde på stafetten trodde han vel at Therese skulle snuble over mål 5 min bak polakken.... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Oida... skal Østerrike reise seg alikvel? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Grusomt av hilde. Medalje blir vanskelig Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Grusomt av hilde. Medalje blir vanskelig Du tulle no ja... eller har du ikke peiling? 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Favorittstempelet jeg ga Slovenia viser seg å ikke holde vann en plass. Nå er dem jo heeelt ute av det. Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Grusomt av hilde. Medalje blir vanskelig Ja... 1. plass er ett dårlig utgangspunkt 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg elsker at Østerrike ikke forstår seg på det å gå ned på farten, og når det lønner seg og ikke lønner seg. 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Døtte det her blir javnt!! 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Tipper vi kan ta dette... litt heving av stjernen og Hilde så har vi fortsatt 1. plass til Bardal hopper og øker ledelsen såpass at Jacobsen kan slappe av, senke skuldrene. Så smeller han til med bakkerekord!!! Endret 2. mars 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Isj da... blir mye å ta igjen for Bardal og Jacobsen det her. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg elsker at Østerrike ikke forstår seg på det å gå ned på farten, og når det lønner seg og ikke lønner seg. Beklager dette, folkens. Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Bøyer meg i støvet for balansekunst her.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Det der var enormt imponerende av Fettner. Fortjener gullet etter det der. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Haha... ja! Det der var imponerende. (Bare synd vi egentlig kunne trengt poengene) 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Bardal hopper oss inn igjen! Fantastisk. Det skulle bare vært biiittte litt lengre ned i bakken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå