DJ_Dark Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Artig femmil dette her. Endelig noen som turte å stakk. Mye morsommere enn de femmilene der det ikke skjer en dritt på 48,9km. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Mye mer spennende enn et felt på 40 stykker som lunker i 4,5 mil. Jeg syntes mye av spenninga lå i og se om det holdt helt inn. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Nei... han traff ikke! Han tippet rett vinner.... at resten ikke hadde en sjanse var feil, stor forskjell! De hadde jo ikke sjans? Spesielt ikke Petter som enkelte her trodde skulle vinne når han var 40 sek bak og 5km igjen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Beste femmila på lenge når det kommer til underholdning! 4 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hva var spennende? Svenske som lå foran hele tiden? WOW spennende. Nei, faen altså. Hvis ikke det her var spennende så vet ikke jeg! Det var jo aldri sikkert at det skulle holde inn... Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Synes det var spennende fra 1. stavtak... De hadde jo ikke sjans? Spesielt ikke Petter som enkelte her trodde skulle vinne når han var 40 sek bak og 5km igjen. Som sagt, det er ikke resultatet som er feil men oddsene du gir underveis. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hvis ikke det her var spennende så vet ikke jeg! Det var jo aldri sikkert at det skulle holde inn... Var jo ganske klart at det kom tlil å holde når avstanden passerte 30 sek. Det er en av verdens beste skiløpere, ikke random Latvier, som ledet. 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Var jo ganske klart at det kom tlil å holde når avstanden passerte 30 sek. Det er en av verdens beste skiløpere, ikke random Latvier, som ledet. Hadde Cologna gått litt tidligere kunne det nok hende at han hadde hentet Olsson... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Bare å gratulere cologna med gullet. Cologna sprekker ikke Det er vel for mye å håpe på en unnskyldning fra enkelte her inne? 8 Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Er det noen som skal ha en unnskyldning er det vel oss, ikke Benbjo!! Jeg vet ihvertfall om en her som IKKE bør delta på Livebet!! Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Lykke til med det. Takktakk... Er jo lett årets idrettsprestasjon det der Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Utrolig av Olsson, han så jo ikke sliten ut på slutten en gang- Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Endelig traff Benbjo på sin pessimisme. En større prestasjon enn av svensken vant. Alle kan jo treffe når de slenger ut seierherrer oftere enn en sentrumsvelger skifter side. Bare å gratulere cologna med gullet. 6 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Da var vi ferdig med det siste mesterskapsløpet på NRK. Vemodig. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Faktisk litt deilig at alle mesterskapene er over nå, kan bli litt for mye merker jeg. 2013 må vel være et av de beste årene med alle de medaljene som vi tok, så det blir vel noen medlajer i OL til neste år å. Dog godt at sykkelsesongen er i gang med klassikerne snart. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Da var vi ferdig med det siste mesterskapsløpet på NRK. Vemodig. Kvar skjer neste år? Må vi betale for Sumo eller slikt for å sjå OL på nett? Faktisk litt deilig at alle mesterskapene er over nå, kan bli litt for mye merker jeg. Haha, ja, har vore ei svært lite effektiv veke det her. Gratulerer til Johan Olsson, dette var ei artig femmil! Sjølv om det helst skulle enda litt annleis... Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hadde vært fint om svenskene hadde endt uten gull men når man vinner på denne måten er det bare å bøye seg i det berømte støvet! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Kvar skjer neste år? Må vi betale for Sumo eller slikt for å sjå OL på nett? Aner ikke, men det er ikke usannsynlig at de gjør det på den måten. Regner uansett med at lisensen blir vanskeligere å svelge for enkelte. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg har sagt det før. Eneste grunnen til at jeg syntes det er "greit" å betale lisens er pga NRKs suverene vintersportsdekning. I tillegg har jeg muligheten til å se det på nett. Mitt største mareritt er å få avbrutt sendigene med reklame midt opp i det hele, komme tilbake og høre "Mens det var pause har vi hatt dramatikk her, tyskeren falt og østerrikeren slo saltomortale" Pluss at jeg etter all sannsynlighet må betale ekstra for å få sett OL-sendingene uavbrutt eller på nett... i tillegg til lisensen jeg allerede betaler. (Ja, jeg er forbanna over at NRK tapte rettighetene) 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Fortjent vinner i dag! Og Johann Olsson er en svenske eg kan svelge som gullvinner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå