Gå til innhold

Ski-VM: Langrenn klassisk fellesstart (30 km kvinner/50 km menn); lagsprint kombinert; hopp lagkonkurranse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk litt deilig at alle mesterskapene er over nå, kan bli litt for mye merker jeg. 2013 må vel være et av de beste årene med alle de medaljene som vi tok, så det blir vel noen medlajer i OL til neste år å.

Dog godt at sykkelsesongen er i gang med klassikerne snart.

Lenke til kommentar

Da var vi ferdig med det siste mesterskapsløpet på NRK. Vemodig.

 

Kvar skjer neste år? Må vi betale for Sumo eller slikt for å sjå OL på nett?

Faktisk litt deilig at alle mesterskapene er over nå, kan bli litt for mye merker jeg.

 

Haha, ja, har vore ei svært lite effektiv veke det her.

 

Gratulerer til Johan Olsson, dette var ei artig femmil! Sjølv om det helst skulle enda litt annleis...

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før. Eneste grunnen til at jeg syntes det er "greit" å betale lisens er pga NRKs suverene vintersportsdekning. I tillegg har jeg muligheten til å se det på nett.

 

Mitt største mareritt er å få avbrutt sendigene med reklame midt opp i det hele, komme tilbake og høre "Mens det var pause har vi hatt dramatikk her, tyskeren falt og østerrikeren slo saltomortale"

 

Pluss at jeg etter all sannsynlighet må betale ekstra for å få sett OL-sendingene uavbrutt eller på nett... i tillegg til lisensen jeg allerede betaler.

(Ja, jeg er forbanna over at NRK tapte rettighetene)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...