gorsol Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Heftig parkour med flott grafikk er blant månedens utvalgte. Les hele saken Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Nesten litt komisk at hver gang dere har en slik artikkel, så er Kairosoft representert. Sier litt om hvor melkeku konseptet dems er. Men, jeg skal vel ikke si så mye. Har kjøpt alle, og likt alle. 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Feb.: Pocket Stables released Jan.: Dream House Days released dream house er ganske forgje måned tipper jeg men dei gåt ein stygg model som gjør spillene mer og mer herk og spille (ikkje at dei er mye forsjell i det minste er dei tids fordriv) Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Cordy 2 er vel ikke gratis? Er det ikke bare de 4-5 første brettene som er helt kostnadsfrie? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Anbefaler absolutt Sword and Shadow! Herlig tidsfordriv! Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Kjedelig at når du trykker på skjermbilder så kommer bare det samme lille frimerket opp.. Not pro, bro, not pro. 1 Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Kjedelig at når du trykker på skjermbilder så kommer bare det samme lille frimerket opp.. Not pro, bro, not pro. Regner med du mente Cordy 2, det er nå rettet opp. Samt spesifisert at det kun er de 4 første brettene som er gratis. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Vector: Kun et viss antall brett gratis. Koster peng hvis du skal ha alle brettene, og uten reklame. Men verdt pengene! 7X7: Morsom hjernetrim som også er blant mine favoritter! Bør testes. Endret 4. mars 2013 av sir-alex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå