dubidub123 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Når jeg skal slå av maskinen... (Bruker windows XP) trykker jeg shutdown.. INGENTING skjer.... jeg må trykke ca 15 ganger så slår den seg av. noen ting jeg kan gjøre får å fikse dette? :wink: Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 sikker på at pcen ikke er sinsykt treig, så du rekker å trykke 15 ganger. prøv å vente litt Lenke til kommentar
dubidub123 Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Nei pcen min er ikke treig... Gikk superraskt før, men etter ett lan tror jeg det var at dette sjedde. Nei har ikke virus eller noe. så kan nokk utelukke det at pcen min er treig ja.... Lenke til kommentar
midgard Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Det kan være et eller annet program du har lagt inn som gjør det. Har opplevd det samme. det jeg gjorde var og kjøre programmet "ad-aware" og da rettet det seg. Lenke til kommentar
emilst Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Dersom du nylig har installert et nytt program - avinstaller evt. oppdater driver. Har opplevd det samme, og det er som regel driveren som bugger opp.. Lenke til kommentar
dubidub123 Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Hmm.. Eneste programmet jeg har lagt inn i det siste er Ad-Aware Pro. Kan det være noen spill som bugger dette? Er det bare å avinstallere spillene? Hva drivere er det jeg skal oppdaterE? :wink: Lenke til kommentar
emilst Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Du kan jo først kjøre Windows Update START --> All Programs --> Windows Update, evt. gå direkte via linken her: http://v4.windowsupdate.microsoft.com/no/default.asp og sjekk om den finner noen driveroppdateringer. Installer driveroppdateringene. Dersom WU ikke gjør det, bør du prøve å avinstallere spillen(e) via Control Panel Add/remove programs. Lenke til kommentar
dubidub123 Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Har alt som går an og laste ned fra windows update..... enda tar det lang tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå