mobilen.no Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 NEC Medias har dobbel skjerm, og den kommer kanskje til Norge.Sniktitt: NEC Medias Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Ligner egentlig litt på BlackBerry Z10... Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Tja.. tjo.. Ser på meg selv som en geek. Stor en sådan når det kommer til mobiltelefoner. Men føler ikke behovet for å "kaste penger på skjermen" som man sier i disse dager. Absolutt morro å se at det er mulig, men har mine tvil på at den der kommer til å selge noe særlig i det heletatt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Glimrende at flipptelefoner er på vei tilbake. Det beskytter skjermen(e) og gir stor skjerm kombinert med liten plass i lomma. 2 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Ser for meg angrybirds multiplayer på denne telefonen. ene skjermen styrer grisene og andre de fordømte fuglene On topic: Jeg kunne gjerne tenke meg å eie en slik telefon rett og slett for e-penisens skyld. Jeg husker den tiden da jeg satt og var sjalu på japanske brukere da jeg fikk nyss om hvilke teknologier de satt på mens vi i vesten fremdeles skrøt av å kunne håndtere en nokia med monokrome bildemeldinger og mellom 4 og 10 egenkomponerte/nedlastede ringetoner.. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Ser ut som en stygg kopi av Sony Ericsson Arc S, koblet sammen med hengsel. Flopp deluxe? Litt som SE nettbrettet man kunne brette.. Lenke til kommentar
eddide9 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 "Men vi fant olje på 70-tallet, og har ikke svidd av alle inntektene på krigføring og motorveier. Nordmenn har kjøpekraft," meget bra skrevet! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Kyocera Echo prøvde det samme i 2011. Den floppet totalt. Spennende å se om denne gjør det samme. Det er i alle fall ikke en enhet jeg vil kjøpe. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Glimrende at flipptelefoner er på vei tilbake. Det beskytter skjermen(e) og gir stor skjerm kombinert med liten plass i lomma. Ikke når begge skjermene er på utsiden i lukket tilstand... 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Nei, det har ingenting med kamskjelltelefoner å gjøre. Lenke til kommentar
AFF301 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Nei nei og atter nei to skjermer er ikke like bra som en stor,kjøper nok ikke denne! (Yotaphone er ok for da har skjermene forskjellige funksjoner!) Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Glimrende at flipptelefoner er på vei tilbake. Det beskytter skjermen(e) og gir stor skjerm kombinert med liten plass i lomma. problemet er at begge skjermene er utover, slik at når du mister den så lander den garantert på skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg