Harald Gjerholm Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Vinterlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Trærne danner en diagonal gjennom flata bestående av de tr nærmeste og et noe nærmere høyrekanten. Dermed blir trærne kanskje et like sterkt moment i bildet som det røde huset. Jeg ble litt nysgjerrig på hilken virkning det ville ha om jeg kuttet innpå den røde veggen under det lave taket ute til venstre og gjorde et forsøk. Bildet bvirket litt roligere da. Men sikkert en smaksak. Er du nysgjerrig kan du jo prøve det ut. Roar Lenke til kommentar
karoald Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Kjempefint lys og gode farger Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Mange takk til Roar og Karost. God helg. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 De sorte stammene "drar" komposisjonen veldig mot høyre. Hadde du hatt starten/snerten av neste tre mot venstre, hadde komposisjonen blitt mer korrekt. Husk; sort tiltrekker. Bildet har fin hvitbalanse, prydfulle trær og det er fint å se på. Prikken over i-en tror jeg mangler, men det er vel derfor vi fortsetter å fotografere. Takk for titten. Fint bilde! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Takk for kommentaren. Jeg er klar over at dette bildet har mange mangler rent komposisjonsmessig. Dette er vel mest et prøvebilde hvor jeg har satt sammen 6 bilder med forskjellig EV i Photomatix for å se hvordan det funket . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg