NgZ Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Det er jo tidenes hack. Er det der man piper skypes GUI til en separat session for så å hijacke kommunikasjonen? Nei, skye har faktisk kommet med "støtte" for dette. De var sikkert lei av alle klagene. Selv synes jeg nå Skype er helt greit til videosamtaler med familie, som er det eneste jeg bruker den til. FB, GTalk, Live osv kjører man jo bare i telepathy. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Nekter å ta i skiten. Finner alternativer eller dropper det. Det har aldri vært spesielt viktig for meg uansett. Endret 1. mars 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Skype trenger vel libssl 32-bit, uten at software center henter det selv. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Gjør det ikke? Flaut, Canonical. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Sånn fiksa det, takk! Nå mangler jeg bare MSI Afterburner, som tviles på at jeg får til, siden har lastet det ned med Wine, men det "launcher" ikke. Er også ekstremt viktig at GTA San Andreas med online delen fungerer, men får bare error når det launches. Lastet det også inn med Wine. Kanskje jeg heller burde bruke GTA Install exe greia med Wine istedenfor å kopiere hele folderen til San Andreas som jeg har gjort. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 MSI afterburner tipper jeg er en windows-spesifikk sak. Hva skal du med det, egentlig? Ja, jeg ville installert via wine. Det bør holde å dobbeltklikke på installeren - Ubuntu bør ta det derifra. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 MSI afterburner tipper jeg er en windows-spesifikk sak. Hva skal du med det, egentlig? Ja, jeg ville installert via wine. Det bør holde å dobbeltklikke på installeren - Ubuntu bør ta det derifra. Har ingen aning. Hadde vært kult å få kjørt med 3D Mark 11 i Ubuntu. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Jeg har lagt det inn på flere 64-bits Ubuntu-maskiner, og den er ikke smart nok til å forstå at den trenger i386. (ang. Skype) Endret 1. mars 2013 av efikkan Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Har ingen aning. Hadde vært kult å få kjørt med 3D Mark 11 i Ubuntu. Om det er bare for det ville jeg droppet det. Jeg har lagt det inn på flere 64-bits Ubuntu-maskiner, og den er ikke smart nok til å forstå at den trenger i386. Hm, det er litt døvt. Mener apt takler det, eller hvertfall sier ifra. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 MSI Afterburner fungerer neppe, men du kan finne lignende programmer. Se om du finner noen andre som har fått til San Andreas i Wine, og hva de gjorde for å få det til. For meg er Wine siste alternativ. Ting er ikke garantert til å fungere som forventet, så i enkelte tilfeller så kan du nesten bare glemme å få det til å kjøre i Wine. Derimot skal de fleste moderne spill fungere rimelig greit i Wine. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Hm, det er litt døvt. Mener apt takler det, eller hvertfall sier ifra. Dependency er feil, den spesifiserer ikke i386, er vel MS sin feil det? Endret 1. mars 2013 av efikkan Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) http://appdb.winehq....php?iAppId=2599 San Andreas har bra rating i Wine, så det bør gå fint. Edit: efikkan: åh. Makes more sense. Jeg har aldri rørt skype, så det vet jeg ikke. Fortsatt kjipt, det er vel noe av samme greien med steam. Endret 1. mars 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 *buntu har jo aldri vært brukandes på depenedencyhandling? (Kubuntu jeg ser STYGT på deg, og gjemmer meg før Del kommer.) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 *buntu har jo aldri vært brukandes på depenedencyhandling? (Kubuntu jeg ser STYGT på deg, og gjemmer meg før Del kommer.) Vet ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 La oss ikke fylle flammekasteren med bensin nå... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Konnichiwa~, gentoo-chan Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 La oss ikke fylle flammekasteren med bensin nå... Men vi kan ikke la noe være FEIL på internett! Konnichiwa~, gentoo-chan Portage kan være et mareritt på dependencies, men det er stort sett noe jeg påfører meg selv. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Lyc's law: As an online discussion grows longer, the probability of XKCD #386 being posted approaches 1 Endret 1. mars 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå