kenzuke Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Som tittelen sier, så er jeg i ferd med å starte utleie av MC-servere. I den forbindelse, så skulle jeg gjerne hatt noen "utenfra" til å teste opplegget og gi meg feedback på godt & vondt med friske øyne. Som takk for hjelpen, så vil den/de som hjelper meg få sin egen 12-slot MC server i en periode framover. Dette blir minimum 1 mnd, men gjerne mer, dersom vi har ledige ressurser etter at 1 mnd har gått. Dette er norske kvalitetsservere som enkelt administreres via et webpanel som bl.a. tilbyr one-click-install av plugins, hopping mellom vanilla/optimized/bukkit JARs, FTP-tilgang etc. Det vil være anledning til å hente ut backup via det samme panelet, slik at du slipper å miste arbeidet når/hvis du bytter til en annen host etter endt testing. Det jeg stiller som krav til den/de som måtte melde seg frivillig er: - Du har minst 5 andre du kan spille sammen med på testserveren, slik at det blir litt belastning. - Du har grunnleggende forståelse for MC og dets funksjoner. - At du faktisk gir feedback underveis. Hvis dette høres interessant ut, så ta kontakt med meg på e-post. NB! Jeg har utelatt linker o.l. for å unngå at denne posten skal falle under noen form for kommersielle brudd. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hvor lang testingperiode ser du for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå