christianb Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Er det noen som kan tipse meg om et bilspill for Android? Jeg ønsker meg et 2D bilspill der man kan styre ved å vippe på telefonen. Men jeg har ikke lykkes i å finne noe bra. Noen som har noen tips om sånne spill? Lenke til kommentar
BuuB Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hm vet ikke men Air traffic control er gøy... Lenke til kommentar
christianb Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Hill Climb var ikke helt det jeg var på jakt etter. Ønsker helst noe der man ser ovenfra Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Slingshot Racing ser litt tøft ut. Link Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Carmageddon er ute til iOS og Android. Riktignok ser du det ikke ovenfra, og riktignok er selve løpene tvilsomme, men spillet er knallbra, og du kan styre med å vippe iPaden. (har ikke testet det til iPhone eller android). Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Real Racing fra EA, vet ikke om du finner det til android. Men det er på applemarkedet Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hvorfor ikke feks "Need for Speed"-serien? Most Wanted er ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå