jegharspørsmåltildeg Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 hei. jeg lurte på snapchat så kan man få effecter som eks b&w ( jeg har prøvd, men det funker ikke ), kan noen forklare hvordan man gjør det og om det finnes flere sonne efecter jeg setter pris på alle svar Lenke til kommentar
jegharspørsmåltildeg Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Det er ikke mulig. vennene mine har gjort det Lenke til kommentar
jegharspørsmåltildeg Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 vennene mine har gjort det jeg har sett noe på denne siden men det går ikke http://answers.breachnews.com/how-to-get-photo-effects-on-snapchat 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Fungerer helt fint! Pass på å skrive med store bokstaver der det skal være og få med dottene Endret 1. mars 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) B&w som Black & White (Svart og hvitt) Bilde blir altså slik: Endret 1. mars 2013 av Gjest Lenke til kommentar
jegharspørsmåltildeg Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 er det flere effekter?? enn black&wihte Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Lest siden du selv linket til? Write “B&w…” on the pic to get it in black and white, Write “Negative…” on the pic to get it in negative, Write “Sepia…” on the pic to get it in Seipa! Husk å merke tråden som løst! Endret 1. mars 2013 av Gjest Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Beklager, der tok jeg sannelig feil! Lærer noe nytt hver dag! Lenke til kommentar
StudentSOF Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det eneste du gjør er å skrive inn: b&w... i skrive feltet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå