bergetun Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Er det mulig aa bruke PC'en som internett gateway gjennom bluetooth eller IR ? Bruksomraadet for dette er ikke saa veldig stort men det hadde veart umaatelig kult og sitte i sofaen og veart aktiv paa CMessenger uten aa tenke paa at GPRS quotaen oekes for veart min feks. Eller lese de siste nyhetene paa WAP uten aa tenke paa prisen.. Vet dette er mulig paa noen Nokia telefoner som har BT men siden jeg ikke har BT addapter enda saa jeg har ikke faatt testet ut dette enda. Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Det skulle være mulig ja. Har ikke prøvd det med T610, men surfet med P800 og bluetooth på den måten. Og det gikk helt greit, så det burde virke på T610 også, prøv å slett alle grps innstillinger, så lager du en ny blank innstilling. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Det er vist ikke mulig med T610, bare med telefoner som har SymbianOS og BT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå